Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!
1. Costul cu firma si spatiul
Pentru a opera un magazin online ai nevoie de o firma. Trebuie sa platesti taxe, o persoana pentru contabilitate, sa fii o persoana majora si sa detii un cont in banca. Pe urma, ai nevoie de un spatiu unde sa iti depozitezi produsele. Daca lucrezi cu dropshipping poti sa iti operezi acest magazin de la distanta, astfel nu mai depinzi de un loc pentru depozitare.
Avem un intreg articol despre dropshipping pe care il poti accesa aici: https://bit.ly/dropshipping-fara-stoc
2. Costurile cu produsele
Poti sa importi produsele pe care doresti sa le vinzi si atunci ai un cost de achizitie + import si taxele aferente.
Costul cu introducerea produselor in platforma - Se pot prelua automat daca lucrezi cu diferiti furnizori.
Cost documentare produs - ai nevoie de poze, video-uri si texte. Este recomandat sa ai pana la 8 imagini de produs.
3. Costurile de marketing
- Este important sa te hotarasti daca ai un om intern care sa te ajute pe partea de marketing sau externalizezi aceste servicii printr-o agentie, printr-un partener sau freelancer.
- Ai nevoie de un buget pentru campaniile de PPC - pe Google Ads si Facebook pentru a rula campaniile platite.
- Ai costuri pentru aplicatii de marketing - sunt o multime de aplicatii pe care le poti folosi.
- Cost pentru crearea de continut - ai nevoie de persoane care se ocupa de acest aspect (crearea de continut, blog, social media), dar si un buget pentru testare.
- Buget de bonusare - te ajuta sa ajungi la rezultatele pe care le-ai stabilit. Astfel, te asiguri ca atat omul intern cat si cel extern sau agentia cu care colaborezi se vor implica cat se poate de mult in proiect.
4. Costurile cu gestiunea comenzilor
Comenzile trebuie sa fie procesate si cineva trebuie sa faca acest lucru. Este recomandat sa ai o confirmare telefonica. Avantajul cand iti confirmi comenzile telefonic este ca poti sa vinzi mai mult clientilor existenti, crescand asftel valoarea cosului de cumparaturi.
- Costurile logistice - In platforma Gomag, poti beneficia de GoBots care te ajuta sa automatizezi aceste procese. Poti testa platforma noastra timp de 15 zile gratuit aici: https://www.gomag.ro/ .
- Costul Customer Service
5 . Costurile cu angajatii
Atunci cand vrei ca afacerea ta sa creasca, ai nevoie de oameni noi pentru afacerea ta. Ai nevoie de bani pentru salarii, bonusuri, taxe, partea de hardware, echipamente tehnice, carti, cursuri etc.
Poti investi in jocul Gofunnel care te va ajuta sa ai o relatie mai buna cu echipa astfel incat ei sa inteleaga ce trebuie sa faca in magazinul tau online, cum ruleaza acest magazin si o multime de informatii extrem de utile.
Poti comanda jocul Gofunnel de aici: https://bit.ly/gofunnel-joc.
6. Servicii extra
- Consultanta juridica
- Contabilitate
- Consultant DPO
- Costul cu ''neprevazutul''’
Noi iti recomandam sa incerci Gomag pentru 15 zile, timp in care poti demara activitati pentru colectarea continutului, a contractelor si a alegerilor, astfel incat sa lansezi cat mai repede si sa incepi sa obtii vanzari cat mai repede.
Pana data viitoare, aboneaza-te la canalul nostru de YouTube pentru alte informatii utile dezvoltarii tale profesionale si cresterii afacerii tale.
#cugomag