• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

10 Sfaturi practice pentru campaniile PPC de Black Friday

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!
Gratuit
Gomag
10 Sfaturi practice pentru campaniile PPC de Black Friday-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Strategia ta de marketing pentru 12 luni. 

Articol Black Friday: https://www.canopy.ro/2020/10/22/black-friday-in-ecommerce-13-idei-care-iti-vor-tripla-vanzarile-in-magazinul-online-2/

Multe business-uri de dimensiuni mai mici inca privesc Black Friday-ul ca un eveniment rezervat companiilor mari. Iar acest lucru este gresit. Un business trebuie sa se muleze dupa obiceiurile si nevoile clientului si sa se adapteze trendurilor, altfel va avea numai de pierdut. Stiai ca Romania este a 8-a tara din Europa care are un interes crescut pentru Black Friday? Oamenii isi pregatesc de multe ori cosul de cumparaturi si asteapta cu interes startul reducerilor. De ce ai rata aceasta ocazie?!

Iata ce poti face pentru a profita la maximum de aceasta perioada:

Incepe cu o perioada de teasing

Concentreaza-te atat pe atragerea de trafic nou, dar si a traficului din partea clientilor existenti. Oamenii incep sa se intereseze din timp si ar fi bine sa te aiba in vizor.

Platformele iti permit sa:
- targetezi in functie de nevoi
- targetezi in functie de interes

Sfat: incepe cu campanii cu mici reduceri in aceasta perioada care sa asigure un volum de vanzari in perioada de teasing. In perioada de Black Friday creste volumul de cautari si, implicit, creste costul per click. Drept urmare, trebuie sa te gandesti la alte metode pentru a aduce trafic in site: Display in Google, Facebook (costurile sunt de aprox. 2 ori mai mici), YouTube, Spotify Ads sau Tik Tok. Distributia bugetului Lasa campaniile de performance, shopping, search, Facebook sa mearga in continuare. Mai mult, este indicat ca in luna noiembrie sa iti maresti bugetul cu cel putin 40-50%. Acest lucru va duce la un numar mai mare de vanzari. Retine ca exista numeroase business-uri care sunt dispuse sa investeasca mai mult pentru a ajunge la clienti si sa le comunice oferta lor.

Liste de remarketing

Asigura-te ca listele (pixeli Google si Facebook) functioneaza corect si ca ai mai multe tipuri de liste in functie de strategie (perioade lungi/ scurte/ anumite categorii pe site). Mai mult, asigura-te ca stabilesti si anumite limitari: la cine ajunge comunicarea, de exemplu. Nu trimite un mesaj de vanzare cu produsul X unei persoane care a cumparat acel produs de curand.

Liste de buyers

Creeaza liste cu persoanele care au cumparat de la tine de la ultimul Black Friday pana la jumatatea lunii octombrie, de exemplu. Este mult usor sa convingi un client existent sa cumpere, mai ales daca a avut o experienta pozitiva.

Copy-ul reclamei

Studiile arata ca utilizarea cifrelor in anunturi creste rata de accesare a acestora. Poti folosi cronometre prin care sa anunti cat timp a mai ramas pana incepe Black Friday. Poti merge si pe zona de scarcity (oamenii reactioneaza la stimuli psihologici). De exemplu: reduceri de pana la 60%; 5000 de produse la promotie; 10 persoane se uita acum la acest produs etc.

Text Ads

Extensiile de tip cronometru, marcaje promotionale, link-uri care ii permit clientului sa mearga in anumite parti ale site-ului, call-out - sunt un must have pentru ca anunturile text sa devina mai atractive. Feed-uri si landing page-uri Iti recomand sa le testezi si sa le optimizezi din timp. Foloseste-te de shopping ads pentru a pune label-uri de Black Friday. Retine faptul ca va dura cel putin o saptamana pana cand campania se va aproba. Mai mult, daca schimbi URL-ul in care trimiti anuntul acesta va intra din nou in perioada de analiza.

Automatizari

Nu te teme sa folosesti strategii de licitare automata, iar singura ta grija sa ramana doar aceea de a verifica bugetele.

Timeline

Fii atent la consumul de bugete/ stocuri si daca site-ul functioneaza. Mai mult, asigura-te ca nu uiti sa pornesti/ opresti campaniile.

Pregatirea materialelor

Pregateste cu cel putin o saptamana inainte tot ce inseamna partea de creatie precum bannere sau video.

Trafic

Asigura-te ca serverele nu se vor bloca - nu ii determina pe clientii tai sa mearga la concurenta.

Ti-a placut video-ul de azi? Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si aplica in site-ul tau strategiile prezentate care iti cresc performantele campaniilor de Black Friday.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!