Intr-un magazin online, exista un flux standard prin care trece un client in procesul de cumparare. De obicei, acest flux incepe din pagina de produs.
Pentru ca aici clientul ia decizia de cumparare.
Aici clientul se gandeste daca merita sa aiba incredere in tine sau nu.
Aici clientul decide daca sa iti dea banii tie, sau concurentilor tai.
Adevarul e ca pagina de produs poate face diferenta dintre o vanzare sigura si un procent ingrijorator de oameni care ies rapid din site si nu se mai intorc. Tu ce iti doresti?
Ia-ti acum cursul online pentru optimizarea paginii de produs si rezerva-ti din start un numar mai mare de clienti si comenzi.
Acest curs este format din 16 lectii video din care vei afla pasii necesari, de la A la Z, pentru a crea o pagina de produs super profitabila:
- Introducere in cursul online
- Introducere in sistemul de trafic
- Planificarea obiectivelor din campania de marketing
- Configurari de baza in pagina si site
- Aplicatii si instrumente necesare
- Optimizarea pentru mobil
- Elemente care cresc timpul de incarcare
- Elemente de baza in pagina de produs
- Imaginea de produs si buy box in pagina de oferta
- Elemente de baza si intrebari pentru descrieri
- Cum prezinti testimonialele
- Grabeste vanzarea prin FOMO
- Exit pop-up: castiga fiecare client
- Exemplu rezultate popup cu Omniconvert
- Interpretarea unor heatmaps in Hotjar
- Ce sa faci mai departe
Ce castigi daca iti iei chiar acum cursul online: Pagina de produs care vinde?
- Acces la 16 lectii video, pe care le poti vedea oricand, din confortul propriei case
- Acces la fise de lucru personalizate
- Un intreg plan de optimizare care sa iti propulseze vanzarile
Paginile tale de produs nu vand chiar atat de bine pe cat ti-ai dori? Simti ca poti mai mult dar ceva te trage in spate si nici nu stii ce anume?
Ia cursul online pentru Pagina de produs care vinde si incepe sa iti optimizezi magazinul online chiar de astazi!
Pentru cine e acest curs?
- Proprietari de magazine online / site de prezentare
- Viitori proprietari de afaceri online
- Specialisti de marketing / Agentii
- Bloggeri / Influenceri
- Angajati ai unei afaceri online
- Freelanceri
- Studenti / Interni