Daca urasti sa vorbesti la telefon cu clientii sau pur si simplu te apuca depresia cand vezi cati clienti potentiali pierzi pentru ca nu reusesti sa ii convingi sa cumpere la telefon, ghidul acesta va face o diferenta enorma - atat pentru sanatatea ta mintala, cat si pentru sanatatea financiara a afacerii tale.
Initial, am construit ghidul doar pentru clientii Gomag - muți dintre acestia se confruntau cu exact aceleasi probleme cu care te confrunti si tu. Primeau o multime de telefoane de la potentialii clienti: pe suport, pe cereri de oferte, neintelegeri, nemultumiri si tot asa. In loc să intoarcă discutia in favoarea vanzarii, pierdeau aproape 100% din convorbirile telefonice.
Ghidul convorbirilor telefonice profitabile te va ajuta sa iti construiesti un sistem personalizat prin care sa comunici mai usor cu clientii, sa le dai raspunsuri potrivite in functie de reactiile lor dar si sa vinzi pe bune la telefon.
Atentie! Acest ghid este unul digital, in format PDF. Va fi adaugat automat in biblioteca ta din Academie la confirmarea platii.
Pentru cine este acest ghid?
- Proprietari de afaceri online
- Antreprenori
- Angajati ai unei afaceri online
- Manageri
- Manageri de clienti