Cum lansam categorii noi in businessul curent? Strategie si focus pe retentie cu Ionut Grossu

Investesti deja prea mult in achizitia de clienti? Incearca o strategie de retentie a acestora. Afla din video care sunt principiile dupa care sa te ghidezi in strategia ta.
Gratuit
Gomag
Cum lansam categorii noi in businessul curent? Strategie si focus pe retentie cu Ionut Grossu-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Include:

  • Acces doar pentru membri
  • 1h 27 min continut video

Ce o sa inveti?

  • Ce presupune retentia si de ce strategia e diferita in functie de business
  • Segmentarea clientilor pe principiul RFM
  • Sistemul DORO si segmentarea clientilor pentru retentie
  • Retention Grid: reprezentarea vizuala a starii clientilor tai
  • Tipologii de gandire in industria comertului
  • Q&A pe situatii punctuale cu participantii la Summit
Urmareste video-ul realizat de Ionut Grossu si Cosmin Daraban in cadrul Gomag Virtual Summit.

Majoritatea business-urilor, de la cel mai mic pana la cel mai mare, au potential sa isi fidelizeze clientii prin crearea si oferirea de plus valoare, intr-un mod diferit de concurenta si pe care audienta si-o doreste.

Cum gestionezi segmentele de clienti, cum ii segmentezi de fapt, cum sa gestionezi tiparele comportamentale in functie de perioada de timp de la ultima comanda afla din materialul pe care ti l-am pregatit.

Ti-a placut acest video? Vezi si alte materiale din cadrul Gomag Virtual Summit!

Pentru cine e acest video?

  • Proprietari de afaceri online
  • Antreprenori si viitori antreprenori
  • Specialisti de marketing
  • Bloggeri
  • Interni / Studenti
  • Angajati ai unei afaceri online

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!