• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum sa ai campanii profitabile pe Facebook Ads cu audiente lookalike

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!

Gratuit
Gomag
Cum sa ai campanii profitabile pe Facebook Ads cu audiente lookalike-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Ce este audienta “lookalike”?


Audienta lookalike este formata din utilizatori de Facebook (in acest caz), care au interese si comportamente asemanatoare cu utilizatorii definiti initial (avatarul de client - clientul ideal pentru business-ul tau). Cea mai buna audienta lookalike pentru a genera vanzari este cea asemanatoare cu baza ta de clienti. De regula, adresele de email dintr-o baza de date se urca pe Facebook si se pornesc reclame pentru aceasta audienta specifica. Platforma Gomag iti permite sa faci acest lucru usor. Descarci lista cu adresele clientilor si faci upload in Facebook.

Fa segmente de clienti in functie de comportament

Pentru a fi mai eficient si profitabil in campaniile pe care le derulezi, este recomandat sa segmentezi clientii. Segmenteaza-i in functie de comportamentul acestora in business-ul tau. Un business profitabil inseamna clienti recurenti (clienti care se reintorc periodic pentru a face achizitii din magazinul tau online). Clientii recurenti nu mai au cost de achizitie (reclame), ci doar costul de vanzare.

Dar, trebuie sa depui anumite eforturi pentru a-i motiva sa cumpere in continuare:
- email-uri tranzactionale
- se pot activa rapid cu ajutorul GoBotilor
- mesaje
- campanii de remarketing
- scrisori de multumire

Cum faci audiente lookalike in Facebook pentru a deveni mai profitabil?

Folosind grupurile de clienti din Gomag, creeaza un grup de clienti recurenti (care cumpara repetitiv in ultimele 3, 6, 12 luni). Dupa ce ai definit grupul, datele se vor popula in mod automat. Toti clientii care au minim 2 achizitii din magazinul tau, in perioada stabilita, vor intra automat in grup. Poti crea mai multe grupuri de clienti. De exemplu, clienti care prefera anumite brand-uri, care cumpara de o anumita suma intr-un interval dat. Dupa ce ai creat minim 3 grupuri de clienti pentru magazinul tau online, asteapta sa se populeze. Pe Facebook poti crea audiente lookalike dupa ce ai atins minim 100 de utilizatori. Cu cat oferi mai multe date catre Facebook, cu atat audientele descoperite vor fi mai potrivite pentru business. De aceea recomand sa ai 500-1000 de adrese de email specifice unui grup, pentru a le incarca in Facebook. Dupa ce ai definit audiente (in functie de brand, numar de achizitii, valoarea produselor etc.), este mai usor sa mergi pe campanii de achizitie clienti. Actiunile tale vor fi mai targetate, mai specifice. Artificii care te ajuta Poti merge cu o audienta 1% (din audienta lookalike). Mergi tintit si vezi ce se intampla. Poti sa definesti 10% din audienta lookalike (asemanatoare unui grup de clienti din cele definite de tine) si sa rafinezi mai mult, in functie de: - demografice - varsta - alte interese Astfel, ai 2 scenarii pe care le poti testa. Fa un AB test pentru a vedea ce se intampla in ambele situatii. Dupa ce ai strans suficiente date, vei stii care din audiente este potrivita pentru campanii pe termen lung. Fa in permanenta update la listele de email, pentru ca Facebook sa primeasca date noi periodic.

PONT: exclude grupul de clienti cu retururi din audientele de Facebook, astfel incat sa nu te adresezi utilizatorilor cu comportament asemanator. Cum faci asta? In rapoartele Gomag, gasesti grupul Clienti cu retururi. Descarci lista cu adrese de email de la acesti clienti, o urci in Facebook si creezi audienta lookalike pentru clienti “speciali”. Aceasta audienta o pui in excludere de la celelalte campanii in derulare. Te va ajuta sa iti eficientizezi campaniile.

Afla cum sa reduci la minimum rata de retur din materialul “Cum sa reduci rata de retur la un magazin online”. https://www.youtube.com/watch?v=RC86uYXAzlU .

Ai inceput deja campaniile cu audiente lookalike? Pune in aplicare informatiile obtinute si da share materialului colaboratorilor si partenerilor tai de business. Iti vor fi recunoscatori ca le oferi informatie utila, ce va ajuta sa va dezvoltati impreuna.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!