• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum sa cresti audienta si vanzarile folosind Instagram hashtags - BrandMentions

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!
Gratuit
Gomag
Cum sa cresti audienta si vanzarile folosind Instagram hashtags - BrandMentions-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Idei de postari si strategii pe Instagram

Sa incepem cu inceputul… ce inseamna Social Listening si la ce te ajuta in business-ul tau? Social Listening este activitatea prin care cineva (antreprenor/ marketer) „asculta” sau analizeaza ce se intampla pe internet (retele sociale, blog-uri etc.). In baza acestei ascultari sau analize poti gasi raspunsuri care te vor ajuta in campaniile tale de marketing prezente si viitoare. Pentru a facilita comunicarea si intelegerea mecanismelor care cresc engagementul si popularitatea unui business online, Razvan, impreuna cu echipa lui, au creat aplicatia de analiza BrandMentions.

1. Cand este bine sa postezi pe Instagram? 

In urma unei analize realizate pe mai bine de 2,2 milioane de postari pentru a se identifica cel mai bun timp pentru postari, s-a constatat ca: In zilele de luni - engagementul la postari are loc inca de dimineata (ora 11.00), apoi incepand cu ora 21.00. In urmatoarele zile ale saptamanii (marti, miercuri, joi etc.) se recomanda postari dupa orele 16.00.

2. Cate hashtag-uri este indicat sa folosesti per postare?

Studiile au aratat faptul ca postarile cu un numar mai mic de hashtag-uri (intre 1 si 3) obtin mai multe like-uri.

3. Photo sau Video - Care performeaza cel mai bine?

Analiza realizata a demonstrat faptul ca ambele variante functioneaza foarte bine. Fotografiile au un engagement de 45,7%, iar video-urile de 54,3%.

4. Fii proactiv si interactioneaza cu clientii

Stastisticile arata ca, 6% dintre persoanele care pun intrebari sau se plang pe Social Media NU se astepta la un raspuns din partea brandului. Mai mult, 26% dintre acestia asteapta un raspuns in urmatoarele 4 ore, 31% in mai putin de 2 ore. Iar 37% dintre consumatori asteapta un raspuns in mai putin de 30 de minute. Drept urmare, fii prezent si nu iti neglija clientii daca iti pasa de ei si de cresterea popularitatii business-ului tau.

5. Genereaza mai multe vanzari prin social listening

Identifica si concentreaza-ti atentia catre platformele sociale unde se afla clientii tai.

6. Foloseste hashtag-uri (#) pentru a masura performanta

Hashtag-urile te ajuta sa identifici potentialii brand advocates pentru business-ul tau.

7. Identifica influencerii si amplifica brand awareness

Stiai ca, 90% dintre consumatori au incredere in recomandarile prietenilor, inclusiv in ale strainilor? Doar 15-18% au incredere in branduri

8. Obtine feedback relativ la Brand & Produs

Clientii tai vorbesc in online despre brand-ul si serviciile tale. Asculta-i pentru a le creste increderea in business-ul tau.

9. Protejeaza-te de mentiuni si recenzii negative

Studiile arata ca identificarea a mai mult de 4 recenzii negative despre o companie/ produs duce la scaderea vanzarilor cu 70%.

10. Masoara si analizeaza trenduri si competitori

Este important sa stii mereu ce fac: Competitorii directi - cei care fac acelasi lucru ca tine, in acelasi mod Competitorii secundari - cei care fac acelasi lucru ca tine, dar diferit Competitorii indirecti - fac lucruri diferite, insa cu rezultate conflictuale

La ce te ajuta aplicatia BrandMentions (https://brandmentions.com/):
- Cauti istoricul hashtag-urilor relevante pentru tine (vezi daca au devenit un trend, perioada de popularitate)
- Identifici si analizezi strategia brandurilor competitoare
- Identifici influencerii activi in baza hashtag-urilor de interes si ii descoperi pe cei cu care poti colabora
- Identifici perioada cea mai buna pentru a posta, in functie de nisa ta
- Identifici hashtag-uri similare pe care le poti folosi in postarile tale
- Identifici engagementul cu hashtag-urile brandului tau si evolutia lor in comunitate

Daca ti-a placut video-ul, nu uita sa ne dai un Like si sa te abonezi la canalul nostru de YouTube pentru a afla si alte informatii valoroase care te vor ajuta sa-ti cresti business-ul pe Instagram.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!