• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Backlink-uri - de ce ai nevoie de Link Building in procesul SEO

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!
 
Gratuit
Gomag
Backlink-uri - de ce ai nevoie de Link Building in procesul SEO-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Reguli de baza pentru strategia mea de SEO 

Rolul backlink-urilor Backlink-urile joaca un rol important in:
-Indexarea unui site
- Pozitia in motorul de cautare
- Procesul de vanzare SEO Cand discutam de SEO, putem contura doua lucruri importante:

1. Optimizarea On-site
2. Optimizarea Off-site Optimizarea in site (On-site) - alegi cuvinte cheie, postare continut, metas, materiale media (imagini, video-uri, sunete), link-uri interne

Optimizarea Off-site - sa te asiguri ca alte site-uri fac trimitere spre tine

Poti sa ai o afacere foarte buna si o strategie bine pusa la punct, dar nu vei reusi sa vinzi daca lumea nu stie despre tine.

Strategia de backlink-uri

Acum e si mai usor sa-ti faci strategia de backlink-uri. Asta pentru ca avem acces la date si tool-uri, ceea ce ne ajuta sa vedem ce fac competitorii nostri. Pentru a-ti pozitiona magazinul in Google pentru diferite cuvinte cheie, dupa ce ai optimizat, ai nevoie de o campanie de backlink-uri. Un fel de “PR” digital Ce poti face? Asa cum am discutat in video-ul despre procesul de lansare a magazinului online, poti incepe sa faci PR. Convinge alte site-uri ca merita sa vorbeasca despre tine.

Urmeaza sa-ti lansezi magazinul online? Gaseste site-uri care pot transmite acest mesaj. Astfel, vei lasa o urma in online mai vizibila pentru potentialii clienti. In acelasi timp, aceste urme vor fi semnale pentru Google ca afacerea ta (brandul tau) incepe sa existe. Optimizarea are loc mai rapid.

Analiza competitiei

Pentru a te asigura ca prinzi pozitii bune in Google, uita-te in piata (la competitori, mai precis). Tool-uri precum Ahrefs, CognitiveSEO, Semrush, Majestic SEO te ajuta sa vezi unde si cum se promoveaza acestia (pe ce site-uri, bloguri isi promoveaza link-urile). Vrei sa fii si mai eficient(a)? Vezi ce categorii de produse ai si tu si competitorii tai si unde sunt acestea promovate.

Atentie! E bine sa primesti semnale din social media, pentru ca ajuta la trafic si la cresterea vanzarilor, dar nu ajuta in mod direct la optimizare. Poti folosi Semrush sau SimilarWEB sa vezi care sunt site-urile care trimit trafic catre alte site-uri (competitori). Vei vedea care sunt cele mai bune surse de backlink-uri. Cauta modalitati prin care sa te promovezi si cu acolo, sa-ti postezi backlink-urile in articole. Trebuie sa faci research pentru a gasi cele mai potrivite entitati si a le contacta in vederea obtinerii de backlink-uri. Ideal ar fi sa poti face asta in mod organic, fara plata. Dar, de cele mai multe ori, acest lucru implica niste costuri (va trebui sa platesti anumite sume pentru ca articolul cu link-ul tau sa fie publicat). Recomandarea e ca nu toate link-urile tale sa fie comerciale (sa duca spre produse, categorii de produse). Posteaza link-uri si care duc catre homepage, articole din blog. Inainte sa cumpere, oamenii fac research pentru a afla mai multe despre tine si produsele tale. De aceea trebuie sa fii prezent(a) pe cele mai bune, mai credibile, surse de informare. Cum sa faci rost de backlink-uri organice Recomandarea e sa trimiti produse spre bloggeri pentru review-uri (vei avea un cost cu acel produs). Posteaza continut original in blogul din magazin, cu actualizari si noutati din domeniul tau de activitate. Mergi spre bloggeri sau jurnalisti cu acest continut (asigura-te ca doar tu detii acea informatie de valoare). Daca ai continut bun, vei fi mentionat(a) in mod gratuit. Poti crea infografice pentru a le da spre postare persoanelor care se ocupa cu asa ceva (din nou, focuseaza-te pe lucruri interesante, noi). Obtinerea de backlink-uri necesita timp si efort. Dar, aceastea sunt necesare pentru a-ti sustine site-ul, dupa ce totul a fost optimizat si pus la punct. Chiar daca site-ul este optimizat si indexat, asta nu inseamna ca va fi si pozitionat pentru cuvinte cheie comerciale. Aici intervine campania de backlink-uri. Tu ce provocari ai din acest punct de vedere?

Ce ai vrea sa faci in directia SEO? Retine, graba strica treaba cand vine vorba de SEO. Si nu ezita sa apelezi la parteneri ce au o mai mare experienta in acest domeniu. Vezi si video-urile postate recent pentru a afla mai multe informatii legate de optimizarea si cresterea unui magazin online. 

Vezi si alte materiale utile:
 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!