• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Tot ce trebuie sa stii inainte sa incepi o afacere online de succes

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!
Gratuit
Gomag
Tot ce trebuie sa stii inainte sa incepi o afacere online de succes-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Ai de parcus cativa pasi inainte sa iti deschizi afacerea online. Sa stabilesti modelul de business, planul de afaceri, planul investitii si apoi, dupa ce le-ai pus pe toate la punct, sa iti deschizi efectiv firma. Sunt multe detalii de care sa tii cont, si asta poate fi descurajant la inceput. Dar, indiferent cat de complicat pare, orice lucru e realizabil daca il iei pas cu pas.

Modelul de business

 Prin modelul de business stabilesti cum vei crea si cum vei mentine valoarea afacerii tale. Business-ul tau trebuie sa vina ca o solutie la anumite lipsuri ale consumatorului, vine in intampinarea lui, il ajuta sa isi rezolve o nevoie. Inainte sa iti construiesti modelul de business, analizeaza piata. Cui vrei sa vinzi? Cine este publicul tau tinta? Stabileste care este propunerea unica de valoare a business-ului tau, elementul prin care te diferentiezi de competitori. Gandeste-te la modalitati prin care sa-ti promovezi afacerea si sa intretii relatia cu clientii. Resurse cheie Cand ai un magazin online, resursele cheie sunt angajatii tai si produsele pe care le vinzi. In primul rand, asigura-te ca angajatii sunt motivati si ca raman alaturi de tine. Totusi, ai mereu nevoie de un plan

 Asigura-te ca ai intotdeauna in firma doi angajati care stiu sa indeplineasca aceleasi sarcini, sa ai un inlocuitor in caz ca unul dintre ei pleaca. Referitor la produse, asigura-te ca ai stocul necesar sa livrezi fiecare comanda.

Activitati cheie

Tot in modelul de business mentionezi si activitatile cheie ale afacerii tale: productie, logistica, marketing. Partenerii din afaceri Cine sunt partenerii tai? Curierii, procesatorii de plata, compania care iti gazduieste site-ul, influencerii care iti promoveaza afacerea, etc. Ca sa colaborati eficient, trebuie sa va cunoasteti, sa aveti relatii bune.

Planul de afaceri

Planul de afaceri merge mana-n mana cu modelul de business. Este documentul in care explici toate detaliile afacerii, obiectivele tale, dar si cum ti-ai propus sa le atingi. Ce cuprinzi in planul de afaceri? Primul lucru este sa determini produsul vedeta. Apoi, analizeaza-ti competitorii. Comanda de la ei, uita-te cum se desfasoara campaniile de marketing, urmareste-i pe Social Media. Vezi ce poti face mai bine decat ei. Stabileste cine e audienta ta, publicul tau tinta. Cine este clientul? Ce interese are? Ce personalitate? E femeie, barbat? Ce varsta are?

Investitii

Multi au impresia ca e ieftin sa incepi sa vinzi online. Totusi, e nevoie de mai mult decat un domeniu .ro si de gazduire Web. Trebuie sa iti faci o forma juridica, sa angajezi oameni, sa inchiriezi un sediu. Poate e nevoie sa externalizezi anumite servicii. Toate acestea costa. Asa ca, ai nevoie de un plan de investitii in care stabilesti pentru ce ai nevoie de bani si ce suma urmeaza sa investesti. Cum iti faci firma? Din punct de vedere juridic, ai nevoie de o firma ca sa emiti facturi clientilor tai, dar si ca sa inchei contracte cu partenerii. Ca forma de organizare, poti opta pentru PFA, pentru intreprindere individuala, familiala, pentru SRL sau SRL-D. Cei mai multi antreprenori prefera SRL-ul, mai ales ca, in ultimii ani, costurile de infiintare au scazut. Ce faci concret? Depui o cerere de rezervare → propui mai multe nume ( pentru ca unele s-ar putea sa fie deja luate) → la Registrul Comertului depui documentele solicitate - dreptul de folosinta pentru spatiul in care ai sediul, declaratia asociatului tau (daca exista unul), cateva formulare completate pe loc → depui capitalul social (o taxa 200 de RON). Dupa acesti pasi, te inregistrezi fiscal la ANAF. Ca totul sa mearga mai usor, angajeaza un contabil care sa gestioneze detaliile juridice. Sunt si cateva link-uri pe care e obligatoriu sa le afisezi in subsolul site-ului. E vorba despre link-uri pentru solutionarea litigiilor, pentru politica de confidentialitate, pentru politica de cookies. De asemena, ai nevoie de un avocat, de politica GDPR si de un consultant care sa te indrume in afacere. Ti-a fost util video-ul de astazi? Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si afla din fiecare material informatii pretioase pentru afacerea ta online.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!