• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum aliniezi strategia de SEO la Strategia de business - Sorin Draghici DWF

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!

Gratuit
Gomag
Cum aliniezi strategia de SEO la Strategia de business - Sorin Draghici DWF-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Reguli de baza pentru strategia mea de SEO 

Etapele elaborarii unei strategii SEO, dupa cum sunt mentionate de Sorin:
→ Identificarea principalilor jucatori dintr-o anumita nisa
→ Cati bani fac competitorii
→ Identificarea vechimii in business a competitorilor
→ Cati bani fac toate magazinele care se axeaza pe o anumita categorie
→ Identificarea comportamentului ROPO (Research Online, Purchase Offline) Ideea principala de la care trebuie sa pornesti, ca antreprenor, este faptul ca toate magazinele online au o misiune comuna: sa ajunga la clientul lor. Cu toate acestea, brandurile existente pe piata au strategii diferite pentru a-si convinge publicul tinta sa cumpere de la ele.

Diferentierea in piata prin strategia de business:

-Platforma → optimizare UX, search, speed, documentare produse, imagini si video
- Logistica → livrare, stoc, metoda de plata, international - Portofoliu de produse → branduri, pret, diversitate
- Relatii clienti → retur, call center, consultanta
- Structura organizationala → echipa, management
- Desfacere/ distributie → marketplace, reselleri, offline, site „Ideea este sa iti dezvolti o cultura organizationala si o echipa, astfel incat sa poti sa scalezi business-ul si sa ajungi sa faci cifre interesante.”
- Procesele cheie - identifica touch point-urile din procesul de comanda si optimizeaza-le

Diferentierea in piata prin strategia de marketing: Pozitionare + Comunicare = Awareness De exemplu, daca esti bun pe stoc si poti livra a doua zi, comunici lucrul acesta. Cum poti atrage trafic pe site? Prin Google Paid, SEO, Facebook Ads, Social Media, comparatoare, e-mail marketing si trafic direct. Strategia de business include toate elementele mentionate mai sus. Sub aceasta avem strategia de marketing care include strategia de SEO. In SEO avem strategia de continut + strategia de link building si partea de tehnic SEO, toate acestea trebuie aliniate la portofoliul de produse.

Retine! Cand faci planul de continut, trebuie sa iti cunosti foarte bine produsele, sa stii ce margini ai si cum sa iti prioritizezi continutul sau efortul de link building. Tot auzim cuvantul „strategie”, dar ce inseamna mai exact si ce presupune? Ei bine, potrivit definitiei din dictionar, „strategia” reprezinta o metoda sau un plan pentru a genera un viitor dorit.

Cum definesti acest viitor dorit? In primul rand, trebuie sa iti stabilesti obiectivul, unde vrei sa ajungi. Apoi, iti stabilesti o strategie SEO alaturi de raspunsurile la aceste doua intrebari:
- Care este bugetul (cat vrei sa investesti in SEO)?
- In cat timp (vrei sa iti atingi obiectivul)?

Apoi ai nevoie de abilitatea de a lua acest buget si de a-l transforma in vanzari. Vanzarile trebuie transformate in comenzi. „Ideea este ca trebuie sa fii customer centric. [...] Trebuie sa-l convingi [pe client] sa cumpere de la tine de mai multe ori.” Apoi transformi clientii in trafic si ajungi la rata de conversie.

Ce trebuie sa faci in continuare:
- Identifica cum cauta oamenii (cunoaste-ti avatarul de clienti) - apoi segmenteaza acest obiectiv.
- Cum cauti acesti oameni - coreleaza cu ce gasesti in Google ca SERP features. Ce inseamna SERP features? Daca efectuezi o cautare pe Google pentru un anumit cuvant (de ex., filetat peste) vei vedea ca sunt video-uri in listing. Practic va trebui sa faci un continut video pentru a targeta acea cautare. Daca nu ai aceasta posibilitate, cauta o alta oportunitate pentru a ajunge la audienta ta. Exista 118 moduri in care oamenii cauta. De exemplu, dupa pret/ brand/ caracteristici etc. Dupa ce identifici modul in care oamenii cauta pe internet si ce tip de continut cauta, faci un audit SEO, apoi analizezi competitia (continut, strategie de link building, vizibilitate).

Folosindu-te de aceste informatii iti creezi strategia de continut/ link building si iti stabilesti directiile de lucru pe partea de tehnic.

Daca ti-a placut materialul de astazi, aboneaza-te la canalul de YouTube pentru a primi sfaturi utile despre cum sa iti construiesti un business solid si sustenabil.

Vezi si alte materiale utile:
 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!