• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Tehnici de negociere cu furnizorii de servicii

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!
Gratuit
Gomag
Tehnici de negociere cu furnizorii de servicii-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Apelezi la furnizori care stiu sa faca anumite lucruri mai bine ca tine


Fiecare din noi este bun(a) la ceva anume. Bineinteles, este greu sa fii bun(a) la toate, asa ca apelezi la anumite servicii pentru a acoperi acele lucruri la care nu te pricepi asa de bine. De aceea, cand alegi furnizorii de servicii, alege-i pe cei care stiu sa faca anumite lucruri mai bine ca tine. Tu esti beneficiarul, cel care are parte de servicii. Furnizorul, cel care ofera serviciile, este platit pentru ceea ce ofera.

Relatia dintre beneficiar si furnizor se numeste parteneriat si trebuie sa fie de tipul win-win. Ce inseamna asta? Inseamna ca trebuie sa fii atent(a) la tehnicile de negociere, astfel incat parteneriatul sa fie acceptabil si profitabil pentru ambele parti implicate.

Costul de operare si marja de castig

Fiecare din noi a pornit o afacere pentru a genera un castig (la fel se intampla si in cazul furnizorilor de servicii). Nu exista servicii de calitate la cel mai mic pret. Exista in schimb un pret potrivit pentru calitatea serviciilor pe care le primesti. Ce si cum negociezi? Recomand sa negociezi calitatea serviciilor (calitatea oferita de furnizor sa fie neschimbata si peste 6, 12, 18 luni etc.). In multe cazuri, furnizorul se implica mai mult in primele 2-3 luni, pana se stabilizeaza lucrurile si se consolideaza relatia.

Apoi, lucrurile devin mai domoale, pentru ca furnizorul intra in negocieri cu alti beneficiari si se ocupa si de alte aspecte. Negociaza calitate, implicare si timp pentru discutii. Tu vrei sa iti cresti business-ul si cu ajutorul furnizorului pe care l-ai ales. Cand negociezi pretul, ii tai furnizorului din motivatia de a se implica mai mult in business-ul tau. Apeleaza la bun simt, stabileste cu furnizorul cum ar trebuie sa decurga lucrurile (poti face asta si contractual) si lasa deschis canalul pentru comunicare. E mai usor sa obtii calitate si implicare cand accepti pretul stabilit de furnizor pentru serviciile solicitate. Cum poti obtine implicare proactiva? Trebuie sa fii tu proactiv, prin propunerea unui bonus de performanta. De exemplu, la 3 luni poti oferi un bonus in functie de lucrurile care s-au intamplat.

Seteaza obiective realiste, pe baza bugetului disponibil. In timp vei vedea cum decurg lucrurile intre tine si furnizor. Daca in 3 luni nu s-a intamplat tot ce s-a propus, discuta cu furnizorul si planifica urmatoarele 3 luni pentru a obtine obiectivele dorite.

Retine: nu uita ca trebuie sa va dezvoltati impreuna, pentru a te bucura de un parteneriat de succes. Care este strategia ta de negociere?

Ce ai dori sa negociezi cu furnizorul tau sau care sunt provocarile tale?. Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube pentru a urmari si alte video-uri cu sfaturi si idei de dezvoltare, atat pe plan profesional cat si pe plan personal. 

 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!