Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Idei de postari si strategii pe Instagram
Acum ca ai o pagina de Social Media (sau mai multe), trebuie sa duci clientii undeva, nu-i asa? Ei bine, aici iti vine in ajutor un landing page. In momentul in care o persoana alege sa se inscrie pentru un produs/ serviciu pe care il oferi, da-i ceva la schimb.
Important! Odata ce ai creat un landing page, iti recomand sa il completezi in Instagram BIO, la sectiunea website. Dar nu te opri aici. Perioada dintre momentul in care persoanele interesate se inscriu si momentul in care pot cumpara produsul tau, nu trebuie sa fie o perioada moarta. Comunica cu ei, trimite-le mail-uri de follow-up cu diferite informatii sau articole de blog. Practic, tii audienta aproape de tine si o pregatesti pentru ceea ce urmeaza.
Recomandari: Foloseste mesaje CTA in mail-urile tale (de exemplu, Urmareste-ne si pe pagina de Instagram); Capteaza cookies in momentul in care utilizatorii intra pe landing page-uri. Sunt utile in campaniile de remarketing; Schimba treptat link-urile din sectiunea BIO de pe Instagram, in functie de ceea ce urmeaza sa se intample in magazinul tau (prelansare, lansare, oferte etc.).