• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

5 Idei pentru folosirea aplicatiei Gomag Cadouri in cos

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
5 Idei pentru folosirea aplicatiei Gomag Cadouri in cos-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Aplicatia Cadouri
in cosul de cumparaturi

Este unul dintre modulele de vanzare specializate disponibile in platforma Gomag. Scopul este sa te ajute sa cresti vanzarile, sa imbunatatesti experienta in magazin si sa creezi o relatie profitabila pe termen lung, pentru ca formeaza o impresie post comanda pozitiva.

Cum te ajuta aplicatia Gomag Cadouri in cos?
- Cresti valoarea medie a cosului de cumparaturi
- Iti fidelizezi clientii mai usor si ii convingi sa se intoarca
- Creezi o interactiune memorabila pentru un timp indelungat
- Previi abandonul cosului de cumparaturi

 Poti testa introducerea de noi produse in magazin Setari in aplicatia Cadouri in cosul de cumparaturi Aplicatia Cadouri in cosul de cumparaturi este disponibila in Gomag Apps, incepand de la abonamentul PLUS. Dupa activarea aplicatiei, gasesti optiunea in meniul Marketing. Poti stabili o valoare minima a cosului in functie de care cadoul sa poata fi acordat. Alegi cadourile disponibile dintre produsele deja existente in platforma. Asadar, acestea sunt deja inregistrate in sistem, sunt acordate automat si apar corect pe facturi si in sistemele pe care le folosesti. Atentie, nu alege produse cu variante pentru a fi oferite cadou. Daca vrei neaparat produse cu variante cadou, afiseaza-le printr-o regula OTO (One-Time Offer). Poti alege daca vrei ca pop-up-ul de anuntare a cadoului sa se deschida automat cand clientul ajunge in cos, sau nu.

5 Idei pentru folosirea aplicatiei Gomag Cadouri in cos

1. Ofera cadouri de mici dimensiuni, conditionate de o valoare a cosului

Evita sa iti cresti costurile de transport, mai ales daca setezi o valoare relativ mica a cosului (100-150 lei). Stabileste valoarea limita in functie de rapoartele AOV. Testeaza cu diverse valori limita si diverse produse cadou (s-ar putea sa nu vezi rezultate din prima). Anunta vizibil faptul ca primesc cadou cand cheltuie X lei in site: bannere home & categorie, icon de trust, hellobar, pop-up CTA, email etc.

2. Ofera cadouri la toate comenzile, ca metoda de diferentiere a afacerii

Iti poti forma modelul de business in jurul conceptului “produs cadou la fiecare comanda”. In acest caz, mai importanta e promovarea faptului ca oferi cadou. Schimba produsul cadou periodic in functie de: rapoartele de vanzari, recurenta, sezonalitate, ocazii speciale (aniversarea magazinului, lansare, organizarea unui eveniment, ziua portilor deschise etc.).

3. Ofera cadouri si produse exclusive in functie de praguri de valoare

Afiseaza milestones - 3-4 tipuri de cadouri la diferite sume limita in cos (activeaza pagina produse cadou si afiseaza-o in meniu). Asigura-te ca le afisezi vizibil pe site.

De exemplu: Pragul #1: gift card cu voucher pentru urmatoarele comenzi la 200 RON
Pragul #2: cadou valoare mai mica la 250 RON
Pragul #3: cadou valoare mai mare la 350 RON

4. Ofera cadouri surpriza, care se incadreaza in anumite valori monetare

Adauga in platforma unul sau mai multe produse surpriza (descrieri + imagine - de ex., un cadou cu fundita). Practic, nu spui exact ce este sau ce contine cadoul, ci descrii la ce foloseste sau pentru cine e potrivit. Seteaza produsele surpriza pe post de cadouri in cos. Nu uita sa specifici un pret pentru acest cadou. Sau poti specifica pragul de valoare in care se incadreaza (ex., intre 50 lei si 70 lei).

 5. Ofera produse cadou marcate cu logo-ul tau si alte tipuri de merch

Poti folosi aplicatia pentru a-ti creste vizibilitatea. Pentru a duce in casele clientilor numele si logo-ul tau, astfel incat sa il foloseasca si sa il vada zilnic. Poti adauga in magazin produse marcate cu logo / sloganul tau sau cu mesaje relevante + logo. De exemplu: tricouri (marime universala), plasa textila de cumparaturi, sapca, pix, cana, sticla de apa (depinde ce vinzi sau catre ce tip de public te adresezi)

Te intereseaza si alte metode de crestere a vanzarilor si fidelizare a clientilor? Vrei sa intelegi mai bine beneficiile si aplicatiile platformei Gomag? Aboneaza-te la canalul nostru si urmareste materialele pe care le postam saptamanal! 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!