• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Noutati in platforma Gomag si cum sa le folosesti pentru a vinde

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
Noutati in platforma Gomag si cum sa le folosesti pentru a vinde-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Strategia ta de marketing pentru 12 luni. 

1. Poti exporta rapoartele din platforma Gomag

Stim cu totii ca datele si statisticile despre magazin sunt extrem de pretioase pentru un antreprenor. Pe baza lor poti sa iei decizii bune, in mod controlat. In fiecare raport, in partea de sus, ai un buton nou de export. La click iti va descarca datele dorite intr-un fisier Excel.

2. Pentru statusurile noi de comenzi pe care le adaugi exista optiunea: Tip Status: Vanzare/Retur

Comenzile care ajung intr-un status de retur, vor repune stocurile produselor si vor fi excluse din rapoartele de vanzari. In cazul comenzilor cu status de vanzare, acesta nu va interveni in stocul produselor. Noua optiune iti simplifica treaba. In momentul in care clientul iti returneaza un produs pe care il vei reintroduce in stoc, nu va mai trebui sa intervii manual pe produs.

3. Optiune noua pentru import “Completare Stoc Cantitativ“

Practic, daca tu vrei sa completezi valoarea stocului – nu sa o inlocuiesti, in loc de Stoc Cantitativ alegi la corelare Completare Stoc Cantitativ.

4. Optiunea de orar/program in formular

Vrei ca oamenii sa poata programa o discutie cu tine si agentii tai de vanzari? Sau vrei sa stabileasca intervalul de timp in care sunt mai liberi si pot sa iti raspunda la telefon? De acum, in formularele realizate din platforma Gomag poti adauga un camp nou: interval orar. Practic, pui la dispozitia clientilor tai posibilitatea de a alege CAND sa se intample o anumita actiune. Foloseste noua optiune conform strategiei tale si vei avea mai mult control in relatia cu clientii tai.

5. Update pentru modulul de Ofertare:

- istoricul ofertelor In aplicatia Ofertare, tab-ul Note, vei vedea acum si istoricul ofertelor trimise catre clienti. Daca nu esti familiarizat cu acest modul, Ofertare iti permite sa trimiti o propunere personalizata de pret si produse, pe email, catre un client specific. Te ajuta mult cand ai vanzari la cantitate, de exemplu, sau vinzi B2B. Faptul ca acum ai si un istoric al ofertelor pentru fiecare client te ajuta sa centralizezi informatii utile intr-un singur loc. Asa vei reusi sa ii trimiti oferte relevante in continuare, cu mai putin efort.

6. Poti selecta mai multe statusuri de comanda pentru punctele de fidelitate

Pana acum nu puteai selecta decat un singur status pentru care sa se ofere punctele. Acum poti selecta mai multe.

7. Pixel TikTok

Pixelul iti va fi util daca vrei sa faci reclame pe TikTok. Procesul de configurare este asemanator cu ceea ce faci deja pentru reclamele Facebook. Codul de completat il gasesti in functia Biblioteca – il adaugi in platforma, salvezi setarea si gata.

8. Procesator TBI Bank

Integrarea cu TBI este finalizata si, de acum, te poti bucura de avantajele acestei solutii. Prin TBI Bank poti oferi solutii de creditare rapida pentru plata in rate a produselor tale. Iti este foarte utila mai ales daca vinzi IT&C, electrocasnice si produse care au, in general, un pret mai mare. Pentru completarea datelor din platforma ai nevoie de username, parola si ID-ul magazinului, date pe care le primesti de la TBI. Speram sa profiti la maximum de noile functionalitati si sa te bucuri de rezultate si mai bune in magazinul tau.

Vezi si alte materiale utile:
 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!