• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Idei Pentru Afaceri Profitabile - KPI in Afaceri cu Lorand Soares Szasz

Esti curios sa afli ce KPI-uri trebuie sa masori in business-ul tau si cum sa faci asta in mod corect ca sa-ti cresti afacerea? Urmareste video-ul pe care l-am realizat impreuna cu Lorand Soares Szasz, CEO Upriserz, in cadrul Gomag Virtual Summit. Lorand Soares Szasz: “Sunt adeptul construirii unui business care functioneaza si in absenta ta, dar scopul nu e sa nu mai lucrezi, ci sa nu trebuiasca sa mai lucrezi.”
Gratuit
Gomag
Idei Pentru Afaceri Profitabile - KPI in Afaceri cu Lorand Soares Szasz-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

O afacere trebuie sa genereze bani si mai mult timp liber pentru proprietar. Ca sa-ti atingi acest obiectiv, este important sa implementezi in business-ul tau fiecare lucru pe care il inveti. “Business-ul nu decoleaza pentru ca ai citit 5 carti si ai cumparat 4 cursuri. Business-ul decoleaza cand transformi informatia in practica, in actiuni zilnice care aduc rezultate masurabile in afacerea ta.” In primii doi ani nu lua dividende. Investeste tot profitul in companie ca sa ai o crestere mai accelerata. Intre 2 si 5 ani, poti sa iei 20% - 30% dividende, intre 5 si 8 ani iei 50% dividende si dupa 8 - 10 ani poti sa incepi sa iei cate 60% - 70% dividende. Restul banilor ii investesti in cresterea companiei.

Exista 3 mari categorii de indicatori de performanta:
- indicatori de performanta financiari (ex: marja de profit a business-ului tau)
- indicatori de performanta pe HR (ex: gradul de satisfactie al angajatilor fata de locul de munca) 
-  indicatori pe zona de marketing si vanzari (ex: conversia de pe site-ul tau).

In total sunt +164 de indicatori financiari care se pot implementa in majoritatea business-urilor. Firma ta ar trebui sa aiba intre 3 si 5 indicatori mari, iar fiecare angajat alti 3 - 5 indicatori. Ca sa stabilesti indicatorii de performanta ai unui angajat, afla fiecare lucru pe care il face acesta in firma si ce rezultate genereaza in compania ta. Fa acest exercitiu cu toti angajatii si vezi care sunt indicatorii cei mai importanti pentru fiecare. Lorand a raspuns la cateva intrebari din partea participantilor la sesiunea live.

Lasa-te inspirat de raspunsurile sale. Ce te motiveaza? Ce te face sa te trezesti dimineata? “Viziunea ma face sa ma trezesc, ma face sa vreau sa fac mai mult. Viziunea mea este sa influentez milioane de oameni la nivel mondial in zona de IMM-uri. Dorinta de a ajunge la cat mai multe persoane nu ma lasa sa ma opresc.” Ce calitati trebuie sa aiba un antreprenor care are un business in zona de servicii? 3 calitati principale: iubire de oameni (sa iti pese de ei in adevaratul sens al cuvantului), perseverenta, smerenie (ramai umil, fii un elev continuu).

Cum sa promovezi o platforma dedicata parintilor?

Indiferent ce produs sau serviciu vrei sa vinzi, afla in primul rand cui te adresezi. Vezi cine sunt companiile sau influencerii care interactioneaza cu publicul tau tinta si fa parteneriate cu ei. In marketing sunt 5 intrebari esentiale: Cine este clientul tau?; Unde gasesti clienti in numar mare?; De ce sa cumpere de la tine si nu de la concurentii tai?; Ce vinzi tu si ce cumpara de fapt clientul? (ex: tu vinzi saltele si perne, dar clientii cumpara sanatate, somn, confort);

Cum te promovezi?

Inainte de a te promova, trebuie sa raspunzi prima data la celelalte 4 intrebari. Cum mediezi conflictele cu rau-platnicii? Nu presta serviciul inainte sa fii platit, indiferent de istoricul pe care il ai cu respectivul client. Daca totusi ai livrat serviciul si nu ti s-a platit, primul pas este o abordare amiabila, iar in cazuri extreme poti chiar sa apelezi la o firma care recupereaza creante. Un client care nu plateste facturile nu e unul pe care ti-l doresti pe termen lung. “Unii dintre voi nu aveti clienti buni pentru ca sunteti prea ocupati cu clienti naspa. In loc sa va pierdeti timpul cu ei, ar trebui sa va concentrati pe clientii buni.” Cum poti masura corect KPI-urile in conditiile in care firma nu are departamente stabilite, angajatii au mai multe functii? KPI-urile nu se stabilesc pe departamente, ci pe oameni. Lorand te sfatuieste ca in aceasta perioada sa studiezi comportamentul clientilor tai. Acelasi lucru trebuie sa il faci si dupa ce se ridica restrictiile. Multe business-uri se vor relansa cand oamenii vor avea posibilitatea sa iasa din case. Alte business-uri vor fi afectate multi ani de acum incolo deoarece oamenii vor fi mai atenti pe ce dau banii. Sunt business-uri care vor vedea efectele blocajului economic abia dupa ridicarea restrictiilor. Unii oameni vor ramane fara loc de munca, in timp ce altii se vor alege cu scaderi salariale. Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si hai sa descoperim impreuna cat mai multe informatii noi din eCommerce!

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!