• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Trenduri in eCommerce si marketing online pentru 2021

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!

Gratuit
Gomag
Trenduri in eCommerce si marketing online pentru 2021-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Daca reclamele pe retelele sociale si comertul online pe mobil sunt deja o normalitate, ce aduce nou 2021?

Sa le luam pe rand:

Comertul omnichannel

Prin comert omnichannel ne referim la mentinerea unei experiente complete pentru client, indiferent ca achizitia se realizeaza din online sau offline. Iti recomand sa iti faci simtita prezenta si sa testezi mai multe canale de vanzare/ marketplace-uri nisate/ social media pentru a vedea care functioneaza pentru tine.

Focus pe client

Concentreaza-te pe nevoile clientilor tai si ofera raspunsuri prompte acolo unde este nevoie. Comertul vizual Accesul la materiale video, imagini 360, „cabina de proba virtuala”, video shopping, unboxing de la clienti - toate acestea aduc un plus important in dezvoltarea magazinului tau online.

Ai grija de clientii tai

Anul 2020 a fost anul in care milioane de oameni au facut prima achizitie online. Gandeste programe de retentie pentru a-i readuce in magazinul tau online si a le vinde mai mult.

Importanta unui CRM

CRM-ul este locul unde gasesti datele clientilor, astfel ca te ajuta sa scalezi business-ul. Recomandarea mea este sa notezi particularitatile clientilor tai sau sa creezi grupuri de clienti (de ex., cei ce cumpara de o anumita suma lunar/ trimestrial, cumpara anumite branduri etc.) si sa creezi audiente lookalike pentru campaniile tale viitoare de marketing.

Artificial intelligence

Atunci cand faci campanii dinamice pe Facebook si Google, tu folosesti acest A.I. care te ajuta sa vezi impactul asupra vanzarilor (in Analytics si in platforma Gomag, daca esti client Gomag) si poti face o corelare intre ce s-a vandut mai mult si ce a adus mai mult trafic. Astfel vei intelege cum sa iti imparti bugetele si sa te concentrezi in zona care a generat mai multe vanzari.

Influencer marketing

Poti lucra cu microinfluenceri, influenceri nisati sau influenceri locali care sa devina parte a brandului tau. Cresterea brandurilor mari Brandurile mari vor creste in 2021 si mai mult deoarece au bugetele necesare si accesul la date pentru a face acest lucru. Dar nu te descuraja, e loc pentru toata lumea.

Evolutia/ nisarea comunicarii in Social Media

Cauta-ti clientii in Social Media si fii activ pe reteaua respectiva. Modalitati inovatoare de promovare - Crestere pe partea de fulfillment Este mai usor/ accesibil sa externalizezi partea de logistica/ gazduire/ manipulare marfa etc. In plus, automatizarile te vor ajuta sa te concentrezi mai mult pe business-ul tau. Iti recomand sa folosesti e-mail marketing si aplicatii de chat, de exemplu.

Metode diversificate de plata - Modalitatea de plata in rate va fi tot mai solicitata, in special pentru produsele scumpe.

Retentia clientilor

Costul de achizitie pentru un client va fi in continua crestere. Iti recomand sa iti faci grupuri de clienti unde sa oferi o comunicare personalizata si sa oferi discounturi la nivel de grup.

Creeaza un brand

Ajuta-ti clientii sa stie de la cine cumpara.

Cresterea popularitatii produselor personalizate

Tehnologia a evoluat foarte mult in ultimii ani. Acum ai posibilitatea de a personaliza orice obiecte rapid. Iti recomand sa te gandesti la dezvoltarea unor produse in mod legal. Nu copia imagini ale unor branduri consacrate pentru care ai nevoie de licenta. ReCommerce (vanzarea produselor second hand) Aici vorbim despre magazinele de eCommerce, nu despre site-urile de anunturi.

Personalizarea comunicarii

Asigura-te ca mesajul pe care il transmiti in reclamele tale este acelasi cu ce gaseste clientul tau in site dupa ce da click pe reclama. Tot aici intra si e-mailurile tranzactionale. Dupa ce clientul a facut o achizitie, ii poti trimite cateva mesaje cu informatii despre produsul respectiv. Aici poti dezvolta programe de loializare, sa folosesti SMS marketing si chiar sa incepi sa personalizezi coletele trimise.

Content marketing

Daca alegi sa fii prezent pe retelele de socializare trebuie sa oferi si continut clientilor tai. Aplica regula: 80% continut educativ + 20% vanzare. Mai mult, asigura-te ca postezi cu regularitate. O alta noutate, daca o putem numi asa, este cresterea interesului pentru cursurile online. Preia controlul asupra strategiei tale de marketing si vanzari care te va ajuta sa iti cresti business-ul folosind resursele pe care ti le-am pregatit in Academia Plus https://academia.gomag.ro/academia-plus

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!