• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Update Produs configurabil, Export clienti, raport produse Wishlist si alte noutati Gomag

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!

Gratuit
Gomag
Update Produs configurabil, Export clienti, raport produse Wishlist si alte noutati Gomag-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

 1. Setare noua: Data livrarii obligatorie


Cu ajutorul acestei setari, clientul poate alege o data la care sa se faca livrarea produsului achizitionat, in momentul plasarii comenzii in magazin. Gasesti setarea in sectiunea Setari - General - Comanda. In formularul afisat, ai optiunea Data si ora pentru livrare. Daca selectezi Da, vor aparea mai multe optiuni, inclusiv Data livrarii este obligatorie. Este utila pentru: - produse la care trebuie sa cunosti data de livrare (cadouri, buchete de flori, torturi etc.) - te scapa de discutii post comanda (confirmare, data livrare)

2. Optiuni noi la exportul clientilor

Este utila pentru centralizarea informatiilor, la documentarea produselor si construirea unei strategii de marketing mai eficiente. Pentru exportul de clienti se poate exporta: - numarul sau totalul comenzilor anulate - numarul sau totalul comenzilor returnate Te ajuta la imbunatatirea ratei de conversie, prin adoptarea de masuri si strategii adecvate.

3. Update in aplicatia Produs configurabil

Produs configurabil este o optiune ce ofera clientilor posibilitatea de a personaliza produsele comandate (daca oferi optiuni extra). Optiunile de personalizare se pot afisa acum sub forma de lista (implicit) sau butoane. Se poate afisa si un rezumat cu costul total al produsului (dupa bifarea optiunilor dorite), sub forma de tabel. Vei fi mai transparent in ceea ce priveste optiunile disponibile si costurile aferente unui produs configurabil.

4. Selectare numar de produse afisate in slider

Din sectiunea Continut - Pagini poti edita fiecare pagina a magazinului tau, sa adaugi si personalizezi diferite componente. Componenta Lista produse, daca selectezi Carusel cu background pentru optiunea de banner, vei putea selecta cate produse sa se afiseze in slider. Ofera mai mult control asupra aspectului paginii si produselor pe care vrei sa le scoti in evidenta.

5. Update in setarile de email

S-au adaugat mai multe servicii de email: Server de e-mail, Gmail-GSuite, Zoho Mail. Dupa ce selectezi un serviciu de email, campurile aferente se vor completa automat. Setarile de email se vor face mai rapid, iar erorile vor fi evitate.

6. Optiune noua in setarile aplicatiei Produse Bundle

Produse Bundle te ajuta sa creezi oferte atractive si sa cresti valoarea cosului de cumparaturi, cu pachete de produse ce exista deja in magazin. Optiunea noua permite afisarea denumirea produsului bundle in paginile produselor componente, nu doar in pagina principala a produsului bundle, cum se intampla pana acum. Update-ul te ajuta sa atragi atentia asupra pachetului, sa influentezi decizia de cumparare si sa cresti valoarea comenzii.

7. Raport pentru produsele in Wishlist

Rapoartele detaliate te ajuta mult pe partea de strategie (ce si unde sa eficientizezi). Gasesti raportul pentru produsele din Wishlist in sectiunea Rapoarte. Poti vedea ce produse au adaugat clientii (cu cont in magazinul tau) in Wishlist-ul lor si ce comenzi au fost generate din Wishlist.

8. Newsman SMS

Integrare noua cu Newsman SMS, ce se ocupa de partea de comunicare a magazinului cu clientii, prin SMS Bot. Aplicatia ajuta cu trimiterea notificarilor catre clienti, referitor la statusul comenzilor. Economisesti timp pentru ca acest proces va fi automatizat.

9. Posibilitatea anularii AWB-ului pentru comenzile din eMAG

Dupa integrarea cu eMAG, comenzile plasate pe marketplace se gestioneaza din Gomag. De acum poti alege anularea AWB-ului pentru aceste comenzi. AWB-ul pentru comenzile din eMAG se anuleaza doar din Gomag! In eMAG AWB-ul va trebui sters manual. Comenzile plasate in eMAG vor fi mai usor de gestionat. In cazul unor erori, va fi mai usor sa gestionezi anularea unui AWB.

Care din aceste noutati vrei sa le implementezi in magazinul tau? Nu mai astepta si aplica tot ce ti se potriveste, pentru a economisi timp si lucra mai eficient. 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!