• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Vanzarile cross-border: sfaturi, strategii si solutii pentru afacerea ta cu DHL Romania

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!
Gratuit
Gomag
Vanzarile cross-border: sfaturi, strategii si solutii pentru afacerea ta cu DHL Romania-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Pentru a veni in sprijinul clientilor din Romania care doresc sa isi extinda vanzarile la nivel international, DHL a infiintat o divizie eCommerce. Care sunt planurile DHL pentru clientii romani care vor sa vanda international? Nu este dificil pentru un magazin online din Romania sa ajunga sa vanda international. Trebuie doar planificate anumite aspecte, pentru a te bucura de aceasta oportunitate. DHL a pus la punct un “to-do list”, ajutand posesorii de magazine sa implementeze detaliile necesare cat mai rapid.

Aceasta lista reprezinta o insumare a experientei acumulate de DHL in lucrul cu brand-uri care vand deja international de multi ani. DHL ofera un kit de onboarding foarte usor de folosit. Sunt oferite inclusiv servicii de livrare “next day”, ce asigura livrarea coletului la destinatie a doua zi. Atunci cand magazinul merge bine, iar vanzarile cresc constant, extinderea catre vanzari internationale este un pas natural. De aceea este bine sa te gandesti la o dezvoltare globala inca de la inceputul afacerii tale.

Care sunt categoriile de produse din Romania vandute cel mai bine afara?

Nisa de fashion prinde foarte bine in prezent. Aceste produse se vand cu succes in afara, iar beneficiile antreprenorilor in acest sector sunt superioare comparativ cu alte nise. Magazinele de cosmetice sunt in crestere in ceea ce priveste vanzarile internationale. Unii clienti ai DHL in aceasta zona au facut adevarate performante. Aici vorbim de produse romanesti, fabricate in Romania. Este o confirmare ca trebuie sa avem incredere in calitatea produselor noastre. Ce se face la noi este de calitate superioara; produsele sunt foarte apreciate in afara.

Cum a obtinut primele 10 comenzi un magazin aflat la inceput?

Primele comenzi au venit organic, de la familie, cunoscuti si oameni care cautau produse pe internet si Facebook. Magazinul neavand un plan pentru livrari externe, a ajuns sa semneze un contract cu DHL, pentru a onora aceste prime comenzi in afara. DHL, la randul sau, a creat un plan de cross-border pentru magazin. Astfel, numarul comenzilor a crescut la cateva mii. Desi primele comenzi vin natural, e in puterea ta sa faci un plan care sa duca la dezvoltarea business-ul pe mai departe. Pentru a salva bugete si a avea un inceput bun in directia asta, foloseste-te de social media. Metoda de gamification pe Facebook prinde foarte bine la public. Asa vor vedea prietenii urmaritorilor tai (cei din strainatate), ca se intampla lucruri interesante. Nu uita sa comunici! Anunta oamenii ca poti livra si extern produsele pe care le oferi.

Ce costuri de logistica sunt pentru a livra din Romania in extern?

Nu exista un cost standard. In procesul de on-board a unui client, DHL merge in vizita, se discuta o multime de aspecte si se face un profil al clientului respectiv. Asa se poate obtine cea mai buna oferta pentru client. De regula, planul oferit poate fi folosit fara probleme pe parcursul unui an intreg. Un exemplu rapid, de cost, ar fi transportul unui colet de sub 2 kg, cu livrare “next day” in Europa, pentru aproximativ 50 lei. Timpul rapid de livrare este un mare atu pentru antreprenorii din Romania.

Cum are loc plata? International, modalitatea de plata preferata este cea cu cardul. La noi si in cateva alte tari inca se prefera foarte mult plata ramburs. Recomandarea este sa nu se trimita bunuri in afara tarii cu plata ramburs. Riscul in acest caz este unul foarte mare.

Recomandari

1. Ai incredere in tine.
2. Clientilor Gomag - profitati de informatia primita (indiferent de forma/canal)
3. Urmareste DHL - urmeaza update-uri si evenimente

Pe Florin il puteti gasi pe social media, pe grupul Facebook “De ce Crossborder?”, la [email protected] sau [email protected] pentru solicitari. 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!