• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Email Bot - Cum vinzi mai mult catre clientii fideli

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!
Gratuit
Gomag
Email Bot - Cum vinzi mai mult catre clientii fideli-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Pune-ti strategia de vanzari pe pilot automat! Email Bot te poate ajuta sa mentii deschisa comunicarea cu clientii, sa ii fidelizezi si sa le vinzi in mod repetat. Iti aratam cum sa folosesti automatizarile pe partea de comunicare prin email.

Vinde online cu https://www.gomag.ro/​​​​​ 

1. Email Bot

Acest GoBot urmareste comenzile pe care clientii le plaseaza in magazinul tau si le trimite ulterior email-uri de notificare sau cu anumite promotii in functie de statusul comenzilor lor. Conditiile mai pot fi setate in functie de metoda de plata sau transport aleasa, de valoarea comenzilor, de grupul de clienti din care fac parte sau de numele lor.

2. Setarile de mail

In sectiune Setari, introdu adresa de mail si parola pentru a se trimite email-uri automate catre clienti. - Denumire sugestiva a adresei de mail - Adresa de mail - Parola adresei de mail - Host si Port pentru trimiterea de mail-uri prin SMTP - Testeaza si salveaza datele introduse

3. Sabloane de mail implicite (Continut/ Mail)

Acceseaza sectiunea Continut din meniul principal si optiunea Email pentru a gestiona email-urile care sunt trimise catre clientii si administratorii magazinului tau.

Lista de sabloane

Pe aceasta pagina, vei vedea lista completa de sabloane de email sub forma unui tabel.

Modificarea unui sablon

Pentru a modifica un sablon de email, da click pe butonul Modifica din dreptul acestuia. Pe pagina care se deschide, poti modifica:

- Denumire - numele sablonului. Apare doar in partea de administrare a magazinului si iti permite sa recunosti mai usor sablonul in lista.
- Activ - alege daca acest sablon se trimite sau nu.
- Subiect - subiectul emailului.
- Continut - corpul emailului - il poti edita si din punct de vedere estetic, si din punct de vedere al continutului.
- Informatii dinamice disponibile pentru continutul si titlul mesajului - poti folosi aceste variabile pentru a personaliza emailul.

Dupa introducerea informatiilor nu uita sa dai click pe butonul Salveaza.

4. De ce sa folosesti Email Bot

-Automatizezi procesul de comunicare cu clientul
- Poti personaliza continutul mail-ului
- Oferi beneficii clientilor ce isi prezinta interesul
- Obtii mai multe comenzi
- Primesti feedback-uri
- Fidelizezi clientii

5. Cum actioneaza un Email Bot?

- De indata ce sunt indeplinite conditiile setate, bot-ul marcheaza trimiterea de mail cu mentiunea In Asteptare.
- Procesul de rulare al Bot-ului de Mail depinde si de intervalul setat de catre tine - poti seta ca mail-ul sa se trimita Imediat/ dupa o zi s.a.md 
- Bot-ul ruleaza si trimite mail-ul catre clientul tau
- Email Bot-ul actioneaza dupa ce primeste un stimul.
- In cazul conditiilor de tip CRM, bot-ul ruleaza periodic si verifica daca sunt clienti ce indeplinesc conditiile din configurarile acestuia
- Fiecare comanda este procesata de bot o singura data
- Bot-ul va trimite email-uri doar pentru comenzile plasate dupa ce el a fost creat si activat

6. Seteaza un Email Bot
a. In meniul principal, acceseaza sectiunea GoBots, da click pe Bot-ul pentru Email si pe butonul din dreapta sus Selecteaza Bot. b. Alege Activitatile pe care GoBot-ul le va face atunci cand conditiile pe care le setezi sunt indeplinite.
c. Alege daca email-ul va contine produse sau nu.
d. Alege daca se va trimite un email nou sau un sablon existent, si cand va fi expediat.
e. Alege Conditiile de Activare, adica ce anume va declansa actiunile GoBot-ului. Ai posibilitatea sa setezi conditii in functie de CRM sau de Comanada.
f. Vezi Rezumatul setarilor facute pentru Bot.
g. Dupa ce ai terminat de configurat GoBot-ul, nu uita sa dai click pe butonul Salveaza pentru a nu pierde informatiile introduse.

 7. Scenarii Email Bot

- CRM - Email aniversar - Trimiti mail in functie de numele clientului
- Email reducere - Pentru produse similare celor deja comandate
- Email discount pentru review
- Email grupuri de clienti - In functie de valoarea comenzilor 
- Email clienti recurenti - Stimulezi clientii sa revina cu comenzi

8. Scenarii Email Bot
- Comenzi - Total comanda
- Reduceri la urmatoarea comanda
- Fidelizare clienti
- Puncte de fidelitate
- Testimoniale
- Anunt campanii - Pentru clienti recurenti
- Solicita review - Comanda returnata

Cum ti se pare acum Email GoBot-ul?
 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!