• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

7 metode de crestere a traficului in magazinul tau online

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!
Gratuit
Gomag
7 metode de crestere a traficului in magazinul tau online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!


1. Abordare multichannel

Din pacate, nu prea se tine cont de abordarea multichannel. Fie ca vrem sau nu, este important sa fim prezenti pe mai multe canale de comunicare. Pe langa faptul ca esti antreprenor, esti si client(a). Pe parcursul unei zile, faci o multime de activitati: verifici email-uri, folosesti aplicatii, te uiti pe diferite retele sociale, vezi video-uri pe YouTube etc. La fel face si audienta ta, iar tu trebuie sa fii acolo unde sunt cei interesati de produsele tale.

Traficul se imparte in doua categorii:
- Traficul de intentie - venit din motoarele de cautare (Google), generat de utilizatorii activi (au o problema si cauta o rezolvare)
- Traficul pe interes - venit din retelele de socializare, generat de utilizatori pasivi prin actiunile intreprinse

Este important sa atragi cat mai mult trafic relevant, iar pentru asta trebuie sa investesti eficient, atat resurse financiare cat si de alta natura (timp, oameni).

2. Google si Facebook

- doua surse importante de trafic Cand vine vorba de surse de trafic, avem Google, Facebook, Instagram, YouTube si altele.

Fiecare sursa de trafic are doua componente: componenta organica (postari, continut) si componenta platita (este necesara). Iti recomand sa fii cat mai eficient(a) cu privire la reclamele platite si sa faci o corelare cu actiunile pe care le descoperi a fi eficiente.

3. Campanie Google Ads

E bine sa incepi cu o campanie de Google Ads, pentru a vedea potentialul produselor tale. Vezi ce se vinde cel mai bine, pentru a-ti doza bugetul in acea directie. Google foloseste inteligenta artificiala pentru a afisa utilizatorului continut relevant, in functie de interese. Astfel, poti identifica usor cele mai bune produse (cele mai cautate).

4. SEO

- rezultate organice Super pont: Foloseste cuvintele cheie din contul tau de Google Ads pentru a-ti optimiza produsele care se vand cel mai bine. Fa un research avansat pentru cuvinte cheie. Te ajuta sa descoperi un potential mai mare in industria ta, pe care alti competitori nu reusesc sa il acopere. Apoi, fa continut de calitate pe blogul din magazinul online, pentru a atrage trafic. Acest trafic il convertesti in contacte ce mai apoi devin clientii tai.

5. Facebook Ads

Postarile nu mai ajung la un numar mare de utilizatori. Asta se intampla din cauza ca Facebook, de exemplu, doreste generarea de profit pentru investitori. Pune din ce in ce mai mult accent pe reclamele platite. Dar, daca tu faci postari in care ai parte de interactiune cu utilizatorii tai (ii motivezi sa faca asta), lucrurile se schimba. Facebook-ul va afisa acest continut mai multor utilizatori, pentru ca in opinia lui acest continut este unul de calitate. Recomandare: nu fa doar postari comerciale, de vanzare. Fa si postari educative, prin care sa livrezi continut util audientei tale. Fa postari in mod constant.

6. Analizeaza datele - Facebook Insights, Google Analytics, Instagram

Uita-te in partea de analytics/insights a fiecarei retele sociale pe care o utilizezi, pentru a vedea ce tip de continut a generat cel mai mare impact. Uita-te atat la actiunile tale cat si la cele ale competitorilor, pentru a vedea ce functioneaza.

7. Tool-uri de marketing

Investeste in tool-uri de marketing, dar analizeaza conturile de social media ale competitorilor si ochiometric. Te ajuta sa vezi ce postari au cel mai inalt nivel de interactiune. Este in regula sa te informezi, dar evita sa copiezi strategia altora. Verifica interestul utilizatorilor pentru produsele promovate intr-o anumita perioada: Google Trends.

Tu pe cate retele sociale esti activ cu un cont de business (optimizat)? Ideal ar fi sa faci postari zilnice, daca nu, macar saptamanale. Ce provocari intampini cu achizitia de trafic? 

Aboneaza-te la acest canal de YouTube pentru a urmari si restul episoadelor. Nu uita sa treci la actiune cat mai rapid! 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!