• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum sa cresti numarul de clienti pentru afacerea ta

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!

Gratuit
Gomag
Cum sa cresti numarul de clienti pentru afacerea ta-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Vanzarea este un schimb de valori
 

Tu oferi un produs/serviciu clientului tau, de care acesta are nevoie. Vanzarea se intampla dupa ce clientul are incredere in brand-ul tau. Trebuie sa te asiguri ca toate actiunile de marketing si comunicarea cu clientii are si scopul de a crea o relatie de incredere, pe langa generarea de vanzari. Faci campanii de achizitie trafic, postari/interactiuni pe social media, etc. Dar pentru a genera vanzari, poti veni cu campanii de remarketing secvential (foloseste altfel de abordari pentru a transforma vizitatorii in clienti sau contacte).

Campaniile de remarketing:
- fie afisezi din nou produsele pe care utilizatorii nu le-au vazut, cu scopul de a-i convinge sa cumpere
- fie folosesti aceasta strategie pentru recuperare cos (trimiti notificare prin care incurajezi utilizatorul sa finalizeze procesul de comanda)

Fii creativ(a) si foloseste diverse actiuni pentru a castiga increderea oamenilor cand faci campanii de remarketing. Fii atent(a) la moment

Cine cumpara produsele tale in ultima saptamana (audienta) si ce produse se cumpara cel mai bine?

Fa campanii pe audienta look-alike si audienta de remarketing. Poti merge cu campanii diferite pe cele doua segmente pentru a vedea care performeaza cel mai bine. Intotdeauna incearca sa ai o campanie diferita cu produsele cele mai vandute in ultima perioada.

Pont: la campaniile de remarketing, in functie de produsele pe care le vinzi si de actiunile competitiei, poti veni cu mesaje mai deosebite (ex: fa-i sa simta ca fac parte dintr-o comunitate). Foloseste puterea canalelor de social media Zilele acestea la Gomag se desfasoara “30 Days Instagram Challenge”, prin care invatam antreprenorii cum sa-si dezvolte conturile business pe Instagram. Canalele de social media, precum Instagram, sunt o cale usoara de a ajunge la clienti interesati de produsele/serviciile tale. Foloseste diferite abordari si testeaza mai multe produse/coduri de reducere/vouchere/etc. pentru a vedea ce prinde cel mai bine. Diversifica sursele de achizitie clienti Dupa ce ai testat mai multe campanii si canale de marketing, diversifica sursele de achizitie clienti. Pentru asta, fa parteneriate: cu influenceri, micro-influenceri; in functie de buget, dimensiunea business-ului si de cunostintele tale. La parteneriate intra si marketing-ul afiliat, ce functioneaza foarte bine. Afiliatii (persoane care stiu sa faca marketing si sunt antrenati pentru a genera vanzari) te pot ajuta in dezvoltarea business-ului. Gomag ofera 2Performant, un program de afiliere integrat in platforma si gata de folosit, dupa ce ai reusit sa depasesti un numar de 350-400 de comenzi lunar. Uita-te in statistici

Pe langa dashboard, verifica si contul de Google Analytics sa vezi care sunt paginile cu produse din magazin ce primesc mult trafic dar nu genereaza vanzari. Compara aceste produse cu cele care se vand bine (descriere produs, numar de imagini, detalii etc.). Vezi cum ai putea sa imbunatatesti produsele pentru a genera vanzari. Vezi si care sunt sursele de trafic pentru produse, pentru a aduce imbunatatiri si in acest sector.

Foloseste blogul

Blogul este o super-sursa de trafic si o modalitate excelenta de a creste increderea in brand-ul tau. Vezi ce articole din blog primesc cel mai mult trafic in ultimele 7, 10, 30 de zile.

Ce produse ai putea adauga in articole pentru a le putea oferta in perioada respectiva?

- Foloseste secventele de email Foloseste contactele obtinute (adrese de email) pentru a veni cu oferte pentru cei care au aratat ca au incredere in tine (secvente de email). Vei grabi procesul de cumparare.
- Foloseste CRM-ul din platforma de clienti: segmenteaza clienti, pregatesti audiente noi pentru campaniile de marketing. Odata implementate si folosite frecvent, toate aceste lucruri vor parea mai simple. Nu sari peste etape pentru ca vei pierde o parte din audienta. Mesajul episodului: eficienta - analiza - implementare!

Tu ce actiuni vrei sa implementezi? 

Continua sa ne urmaresti pentru episodul numarul 5 din aceasta serie, care te va ajuta sa dezvolti potentialul afacerii tale. 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!