• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

8 Greseli pe care le fac proprietarii magazinelor online

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
8 Greseli pe care le fac proprietarii magazinelor online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Strategia ta de marketing pentru 12 luni. 

1. Planul de actiune

Pentru o privire mai clara asupra lucrurilor pe care urmeaza sa le faci este recomandat ca planul tau de actiune sa aiba cel mult o pagina. Este de asemenea foarte important sa intelegi ce vinzi, sa stii care sunt beneficiile si avantajele produselor tale si sa stabilesti precis avatarul de client.

2. Alegerea nisei

Secretul pentru a avea un magazin online de succes, este sa alegi produse cu care sa te identifici si produse care stii ca vor face diferenta intre tine si un alt magazin existent in piata. Este greu sa ai produse unice, produse pe care sa le vinzi doar tu. Insa este foarte important ca atunci cand esti intr-o nisa competitiva sa te diferentiezi de restul magazinelor si sa oferi clientilor tai ceva unic.

3. Strategia de lansare

Inainte de marea lansare, este recomandat sa faci o campanie de prelansare. Sa faci un landing page prin care sa colectezi adrese de email si unde sa oferi ceva in plus celor care aleg sa se aboneze la newsletter-ul tau. Odata cu lansarea ai posibilitatea sa le trimiti acestor persoane un newsletter cu un cod de reducere si sa faci primele vanzari. Plus, ai posibilitatea chiar de la inceput sa faci campanii de remarketing. Pentru a realiza aceste campanii de remarketing, nu uita sa iti setezi Facebook Pixel, Google Analytics si codul Google Tag Manager.

4. Optimizari si marketing in site

Site-ul tau trebuie inca de la inceput sa fie pregatit sa vanda. Foloseste, Exit Popups, pentru cei care au intentia de a parasi site-ul fara sa cumpere si marcajele promotionale pentru toate produsele care sunt in oferta. Este important ca cei care ajung in site-ul tau sa vada clar care sunt produsele care fac parte dintr-o anumita promotie.

5. Greseli in marketing

Greseala pe care o fac multi antreprenori la inceput de drum este ca se axeaza pe campaniile de pe Facebook si neglijeaza restul canalelor. Este important sa fii prezent pe cat mai multe canale de marketing. Sa urmaresti datele din Google Analytics si sa vezi care sunt canalele cele mai profitabile pentru afacerea ta.

6. Greseli in Social Media

Pentru foarte multe magazine online, Facebook este principalul canal de marketing. O greseala frecvent intalnita este crearea contului. Multe persoane aleg sa foloseasca cuvinte cheie pentru denumirea contului, ceea ce este gresit. Denumirea conturilor tale din Social Media trebuie sa fie aceeasi cu denumirea brand-ului, domeniului. Este foarte important sa iti optimizezi conturile din social media. Adauga informatii despre brandul tau, despre activitatea pe care o desfasori, despre produse si despre beneficiile pe care tu le oferi clientilor tai. Avand in vedere ca esti la inceput de drum, nu ai foarte multe persoane care iti urmaresc conturile de social media. Recomandarea noastra este sa ai cate 10 postari pe fiecare retea sociala. Aceste postari trebuie sa fie diferite, postari nu doar cu produsele tale ci si postari care sa ofere informatii interesante, sa dea un motiv oamenilor sa iti urmareasca pagina.

7. Analiza competitorilor

Analiza competitorilor trebuie sa conste in analiza ofertelor acestora, prezenta lor in online si cum reusesc acestia sa faca diferenta intre business-ul lor si restul business-urilor care activeaza in aceeasi nisa. Trebuie sa fii cat mai obiectiv. Vezi care sunt motivele pentru care cineva ar cumpara un produs de la tine si nu de la concurenta sau invers, vezi care este prezenta lor in social media, de cand sunt in piata, cu cine lucreaza, ce reclame au si analizeaza cifra de afaceri.

8. Viziune

Viziunea asupra clientilor este cea mai importanta. Trebuie sa te gandesti cum iti ajuti clientul. Cum ajunge produsul la client, ce se intampla dupa ce acesta intra in posesia produsului, daca poti sa ii oferi ceva extra. De asemenea, gandeste-te si la ce se intampla cu cei care nu iti sunt clienti, sau cu cei care ti-au fost clienti, dar acum nu mai cumpara de la tine. Orice business ajunge sa fie profitabil in momentul in care are clienti recurenti. Tocmai din acest motiv este foarte important ca tu sa te gandesti cum sa iti automatizezi business-ul si procesele in asa fel incat oamenii sa cumpere de la tine si sa ai clienti recurenti.

Ti-a placut video-ul de astazi? Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si descopera informatii super utile pentru tine si business-ul tau online.

 

Vezi si alte materiale utile:

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!