• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Lansarea magazinului online cu Alex Dona de la DespreVin.ro

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!
Gratuit
Gomag
Lansarea magazinului online cu Alex Dona de la DespreVin.ro-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Cum a inceput totul?

Desprevin.ro s-a lansat in plina pandemie, iar in spatele lui se afla o nevoie a romanilor identificata de cei doi cofondatori, Alex Dona si Marina Samoila. In Romania, exista peste 300 de crame care produc vinuri de eticheta si altele care produc struguri sau must, pe care le vand mai apoi producatorilor de vinuri. Cu toate acestea, pentru consumatorii de vin este foarte dificila degustarea vinurilor. De ce? Pentru ca legislatia din Romania nu-ti permite sa mergi la o crama, sa degusti si sa conduci dupa aceea. Tururile la crame se organizeaza rar, iar capacitatea de cazare la crame este si ea foarte mica.

Ce face proiectul Desprevin.ro?

Dintre sutele de crame, Desprevin.ro listeaza una pe saptamana pentru care realizeaza o serie de materiale de continut: interviuri cu vinificatorul si owner-ul, povesti despre loc si despre strugurii cultivati, legende, lucruri mai putin Č™tiute despre vin. Toate astea ca sa-ti transmita “tot feelingul care ti s-ar da daca te-ai duce o zi la o crama si ar sta cineva cu tine sa-ti povesteasca”, spune Alex. Si asta doar pe zona de content. In magazin, Desprevin.ro, iti pune la dispozitie selectii de vin din fiecare crama prezentata. Astfel, comanzi vinuri si, totodata, afli tot ce se ascunde in spatele lor. Ideea e inedita pana la capat. Impreuna cu selectia de vinuri, primesti si un joc de degustare. E pentru tine si prietenii tai, sa vedeti cine se pricepe mai bine la capitolul vin. Chiar daca ideea suna foarte bine, Alex nu ar fi pus-o in practica fara o documentare temeinica: “M-am uitat in date, pentru ca eu asa fac cand vreau sa atac o industrie. Cand vreau sa deschid un business intr-o industrie, eu unul imi fac temele mai intai. Research-ul mi se pare chintesenta problemei.”

Cum functioneaza colaborarea cu Marina?

“Marina este cea care stie piata vinurilor si oamenii din vin, playerii. Si toti o stiu pe ea. Eu am venit cu partea de marketing si comunicare. Amandoi suntem niste nume in industriile noastre si asta a generat si increderea cramelor sa lucreze cu noi.” La inceput, Alex a livrat de unul singur comenzile. De ce? “Ca sa iau pulsul clientilor (...) Cand iti livram vin, te luam si la intrebari ca sa vad de ce ai comandat, de unde ai auzit, s.a.” Desprevin.ro are si un grup VIP care iti ofera super beneficii, precum transport gratuit la orice comanda, oriunde in tara, evenimente exclusive si vinuri in premiera. Adica, daca faci parte din grup, ai sansa sa gusti anumite sortimente de vin inainte de lansare.

Ce iti recomanda Alex daca esti la inceput de drum?

Intra intr-o industrie pe care o cunosti foarte bine: “Trebuie sa deschizi un business in care ai tu conexiunile, in care ai tu experienta, in care ai tu necesarul pentru a intelege lucrurile. (....) Sa nu te lasi atras de faptul ca pe vanzarea de blugi din China se fac mai multi bani. Daca tu esti specialist pe incaltaminte, chiar daca marja ar fi mai mica, du-te pe incaltaminte. Use your own power.” De asemenea, formeaza-ti o comunitate: “Clientii aia putini pe care ii aveti, sa-i valorizati pana la a pierde marja de profit de pe ei pentru ca ei vor fi corul a ceea ce urmeaza sa vina.” Apoi, trebuie sa ai cat mai multe puncte de contact cu utilizatorul: “El trebuie sa te vada in stanga, sa te vada in dreapta, sa te vada in centru, sa se uite peste umar, sa te vada tot pe tine. Si cand se uita in sus, ghici ce? Tot tu. Si atunci se gandeste ‘Asta-i peste tot. Trebuie sa iau de la el.’ Teoria zice ca trebuie sa ai undeva intre 14 si 24 de touchpoints cu un om ca sa il transformi in client.” Buna poveste, asa-i? Mai ales ca e reala. Si daca e reala, inseamna ca si povestea din mintea ta se poate adeveri. Daca ti-a placut materialul de astazi, aboneaza-te la canalul de YouTube si afla ce mai pun la cale antreprenorii romani.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!