• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Ce produse se vand online - Cum gasesti idei de produse pentru afacerea ta

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!

Gratuit
Gomag
Ce produse se vand online - Cum gasesti idei de produse pentru afacerea ta-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

In 2020, piata de eCommerce din Romania a cunoscut o crestere substantiala. Statisticile arata ca romanii au cheltuit 5,6 miliarde de euro (aproximativ 15 milioane/ euro pe zi). Suna bine, nu-i asa? Asadar, tu cati bani vrei sa aduci in business-ul tau? Cu siguranta ca ai gasit o multime de informatii despre cum sa iti alegi produsele, ce sa vinzi, ce functioneaza si ce nu functioneaza (in nisa ta) etc. Adevarul este ca ai nevoie de un sistem care sa te ajute sa intelegi mai bine ce ai de facut, unde sa cauti idei, cum sa le alegi si cum sa te diferentiezi in nisa ta.

Retine! Din pacate, foarte multe business-uri la inceput de drum au tendinta de a copia exemple de succes. Acest lucru va functiona pana intr-un anumit punct, deoarece suntem tentati sa propunem cele mai mici preturi de pe piata, astfel ca marja pe care o avem nu ne ajuta sa ne dezvoltam.

Sfat! - Intelege produsele pe care vrei sa le vinzi - Intelege piata careia te adresezi - Ofera informatii utile clientilor - Gandeste mesaje de marketing atractive care sa convinga Pot vinde produse de sezon? Cand alegi sa vinzi produse de sezon, asigura-te ca pui la dispozitia clientilor si produse complementare. Avand un business recurent vei putea sa aduci clientii in fiecare perioada a anului.

Cum aleg produsele?

Acceseaza Google Trends si:
1. Cauta cuvinte cheie pentru produsele pe care vrei sa le vinzi Vezi cat de mare este cererea pentru produsele respective.
2. Analizeaza reclamele de pe Facebook, Google, YouTube, Instagram Vezi cum este facuta reclama/ cum este produsul/ prezentarea/ pretul etc. Mai mult, vezi daca poti identifica producatorul si daca poti colabora cu acesta.. NU intra in piata cu un pret prea mic, risti sa nu faci profit.
3. Ofertarea
Cum te poti diferentia in piata si cum poti veni cu un plus valoare? Este greu sa identifici produsele? Porneste chiar de la hobby-urile tale: ce produse iti plac cel mai mult/ ce produse ti-ai dori si nu le gasesti in piata/ ce produse folosesti si crezi ca le poti imbunatati etc.? Noteaza toate ideile! Iti recomand sa faci o lista cu 20 de produse de care esti interesat si pe care crezi ca le poti vinde. Foloseste-te de Google pentru a analiza materialele publicate anual cu produse populare la acel moment.

Care este urmatorul pas? Acum ca ai stabilit cele 20 de produse pe care vrei sa le vinzi, intoarce-te la Google Trends pentru a analiza evolutia cautarilor si pentru a intelege cat de mult consuma oamenii produsele respective, precum si cat de mare este cererea pentru acestea. De asemenea, foloseste Google Keyword Planner pentru a monitoriza cuvintele cheie relevante pentru produsele tale si volumul de cautari pentru acestea. Aceasta analiza te va ajuta sa iei decizii informate si sa alegi produsele potrivite care sa iti aduca profit.

Pont! Asigura-te ca nu ai o competitie prea mare si ca te poti pozitiona cat mai bine in Google (foloseste si Facebook Ads).

Cum te ajuta eMAG sau alt marketplace

Dupa ce ai vazut care este cererea in piata pentru produsele tale, intra pe eMAG sau alte marketplace-uri pentru a vedea care este parerea cumparatorilor despre acestea. Analizeaza punctele forte, dar mai ales pe cele slabe si vezi cum poti sa imbunatatesti experienta utilizatorului.

Pentru a face reclame mai atractive
- foloseste cuvintele cheie pe care le folosesc clientii in recenzii. De asemenea, comunitatile (Facebook, forumuri sau bloguri) sunt o alta sursa utila pentru a vedea care este parerea utilizatorilor despre produsele pe care vrei sa le vinzi.

Pont! Observa ce vand magazinele mari si adapteaza informatiile la ideea ta de business. Acest sistem de analiza si identificare a celor mai potrivite produse pe care le poti vinde chiar functioneaza… daca alegi sa te implici si sa aplici ponturile de mai sus.

Vrei sa stii daca ideea ta de business va vinde? Ti-am pregatit super cursul de “StartUp in eCommerce” care te va ajuta sa iti pui in ordine ideile de business si sa incepi afacerea cu dreptul. Descarca checklist-ul tau gratuit pentru validarea ideii tale de business aici: http://bit.ly/pre-curs-ecommerce  Vinde online cu https://www.gomag.ro/​​​ 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!