• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Care sunt primele 3 articole pe care le poti scrie in blog

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
Care sunt primele 3 articole pe care le poti scrie in blog-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Strategia ta de marketing pentru 12 luni. 

Inca de la lansarea modulului blog in platforma Gomag, am primit o multime de intrebari de la antreprenori precum: - De ce sa folosim blogul? - Cum sa folosim blogul? - Cum te ajuta blogul? - Cu ce sa incep?

Haide sa vedem impreuna de ce sa folosesti blogul intr-un magazin online: Continutul, mai ales cel de calitate, are un impact pozitiv asupra motoarelor de cautare. Aici vorbim mai exact despre impactul blogului in campaniile tale de SEO. Cum se intampla acest lucru? Scrii mult continut, il optimizezi si astfel ajungi sa castigi mai mult trafic organic, trafic din motoarele de cautare.

Castigi increderea oamenilor

Retine faptul ca oamenii cumpara de la un brand atunci cand au incredere in acesta. Asadar, daca scrii pe blog continut de calitate pe care il promovezi si prin intermediul caruia esti gasit de oameni, ai sanse foarte mari sa le castigi increderea. Continutul de calitate iti aduce trafic pe care il poti transforma in clienti.

Creste o comunitate

Se vorbeste foarte mult despre comunitati, despre cum sa iti cresti o comunitate, cum sa interactionezi cu ea s.a.m.d. Blogul este un catalizator important pentru dezvoltarea unei comunitati. De ce? Atunci cand scrii pe blog, oamenii pot sa comenteze. Mai mult, daca scrii continut foarte bun, documentat, poti deveni chiar lider in industria ta. Daca ai un brand in crestere sau esti la inceput de drum, activitatea din blog combinata cu cea din Social Media o sa te ajute sa faci diferenta dintre tine si alte magazine online din nisa ta.

Colectezi cookies

Aducand trafic in blogul tau, poti colecta cookies si sa ai o audienta catre care poti face remarketing. Ce poti scrie acum pe blogul magazinul tau online:
1. Scrie un articol despre „Povestea ta” Povestea business-ului tau este unica. Gandeste-te la principalele motive pentru care ai inceput/ vrei sa incepi un business, precum si motivul pentru care oamenii ar dori sa cumpere de la tine. Iti recomand sa redactezi o poveste personala, emotionanta. Vorbeste mai mult despre brand si mai putin despre partea comerciala a acestuia.
2. Scrie despre o categorie de produse… … pe care doresti sa o vinzi in magazinul tau. Aici vorbim despre impactul blogului asupra strategiei tale de SEO. Vorbeste cat mai detaliat despre o gama de produse pe care clientii tai o pot folosi. Oamenii apreciaza asta, la fel si Google. Pont! Atunci cand iti alegi cuvintele cheie in baza carora sa faci continut, iti recomand sa faci o cautare in Google, sa vezi ce rezultate obtii pentru acele cautari: produse, categorii de produse, articole, stiri etc.

Sfat! Fa diferenta intre cuvintele cu nuanta comerciala si cele de informare. Daca gasesti continut cu nuanta de informare, pe care-l poti reproduce (nu copia!), povesteste-l din punctul tau de vedere si foloseste mai multe materiale care sa te ajute: lead gen., bundle de produse, galerii de imagini, testimoniale de la clienti etc.

3. Scrie articole evergreen Gandeste subiecte de articole pe care sa le poti optimiza in fiecare an. Acest lucru te va ajuta sa atingi pozitii mai bune, sa aduci trafic, sa vinzi produse si sa-ti stabilesti o audienta care genereaza vanzari. Sfat! Iti recomand ca in URL-ul blogului sa nu scrii anul, poti schimba acest lucru din titlu/ meta titlu/ meta description. Apoi, te asiguri ca anul viitor faci un refresh si reoptimizezi continutul. Am discutat despre strategia de continut in cadrul cursului online 5 Days Content Marketing Challenge, pe care il poti accesa aici: https://academia.gomag.ro/ecommerce/curs-online-continut-content-marketing-challenge.html

La ce sa fii atent in continuare - Te ajuta foarte mult sa ai:
- Google Analytics in magazin/ blog - astfel poti masura traficul;
- Facebook Pixel - te ajuta sa faci audiente pentru remarketing;
- Google Search Console - vezi date despre trafic, prezenta blogului in Google;
- Sitemap - te asiguri ca sitemap-ul este indexat, iar articolele tale apar in sitemap.

Esti pregatit sa iti cresti business-ul cu ajutorul blogului? Noteaza-ti acum 10 idei despre ce iti doresti sa scrii pe blog, analizeaza ce se intampla in industria ta si treci la actiune, scrie articolul. 
 

Vezi si alte materiale utile:
 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!