• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum sa stapanesti email marketing-ul in afacerea ta

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!

Gratuit
Gomag
Cum sa stapanesti email marketing-ul in afacerea ta-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

1. Cresterea bazei de date cu adrese de email


Exista mai multe optiuni pentru cresterea bazei de date. Lansarea magazinului online - este recomandata crearea unui landing page de teasing si colectarea datelor celor interesati (de lansarea magazinului, a produselor). Atat la lansarea magazinului cat si a unei game noi de produse, poti folosi popup-uri de colectare a adreselor de email. Segmenteaza baza ta de date. Vezi pentru fiecare adresa de email colectata, pentru ce tip de produse se manifesta interes (din ce categorie vine?). Se pot folosi si exit popup-urile pentru acelasi scop de colectare a datelor. Recomandarea e sa folosesti si formularele de captare a adreselor de email din blog. Magazinele de pe platforma Gomag au nativ modulul blog, unde se pot activa aceste formulare. Merita sa ai un astfel de formular (si blog cu articole) pentru ca foarte mult trafic vine de pe blogul magazinului. Oamenii vor sa afle mai multe despre produsele tale, utilizarea lor si avantajele pe care le ofera. Poti motiva oamenii sa-ti lase datele in formular cu ajutorul unui voucher de reducere sau oferirea de informatii avansate (depinde de tine si de nisa de activitate a magazinului tau).

2. Mentinerea bazei de date

Pentru a te bucura de o baza de date sanatoasa, aceasta trebuie mentinuta. Cum sa faci asta? Nu este recomandat sa cumperi baze de date si nici sa trimiti email-uri de tip spam. Cel mai bine e sa-ti cresti propria baza de date, cu adresele de email colectate (chiar daca dureaza putin mai mult sa faci asta). Odata colectate adresele, e important sa comunici segmentat, in functie de preferinte si interese (imparte abonatii in grupuri distincte pe baza unui atribut comun). Mai departe, pentru a-i motiva sa deschide email-urile de la tine, ofera-le incentive. Fie e un voucher de reducere pentru cumparaturi viitoare, fie le oferi un material valoros si interesant. Ofera si informatii suplimentare (modalitati de utilizare a produselor, sfaturi si recomandari, tips & tricks etc.) pentru a castiga increderea utilizatorului dar si grabi procesul de vanzare.

3. Cum sa mentinem relatia cu abonatii si clientii

Azi, oamenii sunt bombardati de email-uri. Din acest motiv e important sa comunici segmentat. Ofera-le informatie de interes, nu doar continut generalist ce deseori ajunge sa fie sters din inbox.

Pentru inceput, creaza 2 segmente:

1. Abonatii - cei care nu au cumparat niciodata de la tine (incerci sa ii convingi sa faca prima achizitie) Acestora le trimiti email-uri cu produse mai ieftine. Trebuie sa le castigi increderea pentru a-i putea transforma in clienti.

2. Clientii - cei care au cumparat deja de la tine (poti sa le vinzi mai mult) Poti sa le oferi produse complementare si produse mai scumpe, premium. In timp, pe masura ce baza ta de date creste, vei putea crea mai multe segmente, mai specifice.

Important! Periodic, trimite si informatii educative in email. Nu toate email-urile trebuie sa fie comerciale si axate pe vanzari. Poti folosi acest canal de comunicare pentru a anunta oamenii ce ai mai facut in business (noi dezvoltari, parteneriate, schimbari importante). Daca ai magazin pe Gomag, poti trimite email-uri cu ajutorul GoBotilor. Poti programa un GoBot sa trimita email-uri in mod automat, cu ajutorul unor reguli. Ex: dupa ce un client a finalizat o comanda, se trimite email de confirmare si multumire. Cu ajutorul automatizarilor oferite de platforma, e mai usor sa mentii relatia cu clientii magazinului. Retine totusi ca nu esti un colectionar sau o colectionara de adrese de emai. Esti un antreprenor sau o antreprenoare care vrea sa vanda. De aici si importanta folosirii GoBotilor si aplicatiilor din platforma. GoBotii te ajuta sa economisesti timp, fara a compromite relatia cu clientii.

Tu ce provocari ai intampinat in comunicarea cu clientii?  Pune in practica macar o parte din informatia obtinuta si vei vedea cum lucrurile evolueaza.

Pentru mai multe sfaturi, intra in comunitarea eCommerce cu Gomag. Oamenii cu experienta in diverse domenii dar si antreprenori iti pot raspunde la intrebari. Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube pentru a nu pierde si alte episoade cu informatie utila antreprenorilor din eCommerce. 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!