• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum cresti valoarea medie a comenzilor in magazinul tau online

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!

Gratuit
Gomag
Cum cresti valoarea medie a comenzilor in magazinul tau online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Cunoaste valoarea medie a comenzilor din magazinul tau


Pentru a putea creste valoarea comenzilor, mai intai trebuie sa cunosti aceasta valoare. Gasesti aceasta informatie in dashboard-ul magazinului tau Gomag. Vei gasi un tab ce va afisa valoarea medie a unei comenzi din ultima perioada. Seteaza apoi un obiectiv.

Care este procentul sau suma cu care ai dori sa cresti aceasta valoare medie?

Recomandarea aici e sa fii cat mai realist(a). Seteaza obiective ce pot fi realizate. Apoi, uita-te la top produse vandute (tot in dashboard). Vezi care sunt primele 10-20 de produse pe care le vinzi cel mai bine. Noteaza valoarea acestor produse si verifica daca aceasta valoare se incadreaza in medie sau este pe-aproape. Uita-te si la comenzi, in special cele care se incadreaza in aceasta medie. Verifica detaliile comenzilor si vezi ce produse s-au comandat (inclusiv produse aditionale sau accesorii). Vei intelege comportamentul clientilor si vei putea vedea ce poti face in plus pentru a creste valoarea comenzilor. Trebuie sa cunosti si costul de achizitie clienti.

Cat te costa incheierea unei vanzari?

Ideal ar fi sa tindem spre zero, sa fim creativi in privinta metodelor de atragere a clientilor pentru a reduce costurile. Fa o analiza a paginii de produs Dupa ce ai indentificat cele mai bine vandute produse, intra pe detaliu produs, deschide un fisier Excel si mapeaza link-urile paginilor de produs.

Analiza paginii de produs inseamna:
- sunt sau nu produsele respective in oferta
- vezi care este brand-ul si pretul produselor
- vezi cum este facuta prezentarea produselor: cate imagini exista, cum este facuta descrierea si cate testimoniale sunt
- vezi de unde primesti trafic, de unde vin comenzile pentru produse: din SEO, Facebook Ads, Google Ads, email, afiliere, campanii etc. Apoi, vezi ce poti face in plus.

Ce alte asocieri poti face?

Te poti ajuta de aplicatiile din Gomag (ex: aplicatia pentru pachete de produse). Poti crea pachete de produse bine vandute si produse mai putin vandute (rulaj lent). Sau, in functie de ce adauga clientii in cos, le recomanzi o varianta mai scumpa (premium). Poti oferi cadouri, in functie de diferite praguri de cumparaturi (ex: pentru a creste cosul de la 250 lei la 300 lei, poti oferi transport gratuit pentru comenzile de peste 300 lei sau un cadou surpriza).

Poti face upsell: ofera optiuni de produse (asemanatoare/complementare) ce pot fi adaugate in cosul de cumparaturi. Aplicatia OTO OTO = One-Time Offer Iti permite sa oferi produse la super-oferta atunci cand clientul e pregatit sa finalizeze o comanda.

Poti face recomandari in functie de produsele adaugate in cos. Ofera un voucher

Poti oferi un voucher pentru urmatoarea achizitie (10-20%). Ex: pentru comenzile de peste 300 lei primesti un voucher de 15% pentru urmatoarea comanda. Ponturi ce se pot aplica imediat Aceste ponturi te vor ajuta, dar trebuie sa ai o comunicare buna cu comunitatea ta: urmaritori de pe Instagram, Facebook, constanta in newslettere.

Poti sa faci oferte fulger. Ex: in perioada urmatoare, toate comenzile de peste 300 de lei vor beneficia de discount-uri, vouchere etc. Mentioneaza ca oferta e doar pentru 2-3 zile si ca stocurile sunt limitate, pentru urgentare. Ai grija sa folosesti marcaje promotionale, pentru atragerea atentiei.

Sfat: uita-te in contul de Google Analytics si vezi ce produse au foarte mult trafic, dar nu au rata mare de conversie. Vezi ce poti imbunatati aici. E clar ca oamenii isi doresc produsele (sunt interesati), dar ceva ii face sa nu cumpere.

Tu ce provocari ai cand vine vorba de cresterea valorii comenzilor si cosului de cumparaturi? 

Aboneaza-te la canalul nostru pentru a nu rata episodul urmator si pentru a urmari si alte materiale cu informatie utila pentru dezvoltarea afacerii tale online. 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!