• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

5 Greseli in campaniile de marketing online

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!
Gratuit
Gomag
5 Greseli in campaniile de marketing online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Acorda-ti cateva minute pentru a face o retrospectiva a campaniilor de marketing trecute. Verifica datele si adu-ti aminte daca ai fost multumit(a) de rezultatele obtinute. Ce a mers bine si vrei sa reproduci in campaniile viitoare? Ce nu a mers atat de bine si ai vrea sa elimini in viitor?

1. Planificarea obiectivelor

Monitorizeaza toate actiunile pe care le derulezi, pentru fiecare campanie. Poti folosi plannerul Made for Business. https://academia.gomag.ro/ecommerce/planner-made-for-business.html . Te ajuta sa planifici si sa notezi rezultatele obtinute, pentru a vedea cum evoluezi, ce poti imbunatati si ce poti replica in continuare.

- Incepe cu numele campaniei (pentru ce faci campania?). Apoi noteaza obiectivele pe care vrei sa le atingi. Vrei o campanie care sa genereze vanzari? Cate vanzari? Ce numar de comenzi? Cati clienti vrei sa targetezi? Obiectivele trebuie sa fie cat mai clare si notate in agenda.
- Nu uita sa notezi si un buget pentru campania pe care doresti sa o derulezi (unul cat mai realist). Stii cine se va ocupa de campanie? Dar cand incepe planificarea ei? Este esential sa cunosti aceste detalii.
- Trece totul in calendar (inclusiv cat dureaza campania).
- Stabileste produsele vedeta.
- Asigura-te ca exista cerere in piata pentru produse in perioada respectiva.
- Fa o analiza a pietei si vezi ce alte magazine promoveaza acelasi tip de produse. Te ajuta sa vezi preturi (sa nu fii cel mai ieftin) si cum ai putea sa te diferentiezi.

2. Lipsa abordare multi-channel

Cum comunici acum cu audienta pe care o targetezi? Pe ce canale aduci produsele in fata clientilor? Este adevarat ca e dificil sa fii pe toate canalele (ai nevoie si de buget), dar este bine macar sa fii prezent(a). Sa derulezi campanii de remarketing. Utilizatorii devin tot mai activi si petrec timp in tot mai multe medii. Atunci cand esti prezent(a) tot mai mult in viata clientilor, cresti nivelul de incredere si consolidezi relatia cu acestia.

3. Lipsa actiunilor de marketing in site

Canalele de social media sunt surse de trafic ce aduc oameni in site-ul tau. Aici are loc magia vanzarii. In site trebuie sa continue mesajul pe care l-ai promovat in mediile externe. De multe ori, oamenii nu mai vad campania/produsele vedeta odata intrati in site (urmarind firul lansat in exterior de campaniile in derulare). Asta iti poate afecta rata de conversie. Ex: in Gomag poti folosi un hellobar - anunti clientii ce campanie este in derulare si cat timp mai au sa profite de oferta. Recomand crearea unui landing page dedicat pentru fiecare campanie (pot fi landing page-uri evergreen).

Nu uita sa folosesti blog-ul. Poti posta cateva articole evergreen (cu informatie valoroasa) care sa actioneze ca un magnet pentru clienti (trebuie postate si in social media).
- Pentru a iesi in evidenta si face lucrurile mult mai bine, foloseste marcaje promotionale personalizate in site. Platforma Gomag oferta multe tool-uri. Nu uita de One-Time-Offer (OTO), in pagina de finalizare comanda.

4. Lipsa loializare clienti

Prea putine brand-uri fac marketing pentru clientii existenti. Este mult mai ieftin sa vinzi clientilor existenti, decat sa faci achizitie de clienti noi. Este bine sa faci campanii de achizitie clienti, dar nu uita de campaniile de loializare.

- 2 motive pentru care se evita/ignora astfel de campanii:
- depinde de tine - cat timp vrei/poti sa dedici pentru a intelege mai bine clientul
- trebuie sa te uiti personal in datele obtinute/colectate
- Poti oferi vouchere, puncte de fidelizare, oferte/recomandari speciale/personalizate etc.

5. Lipsa follow up

Dupa finalizarea unei comenzi, fluxul de vanzare nu ar trebui oprit. Foloseste mail-urile/mesajele de follow up pentru a mentine relatia cu clientii. Prin follow up poti obtine recenzii/feedback, dar poti face si recomandari de produse complementare.

Tu ce vrei sa aplici din informatia pe care tocmai ai obtinut-o? Pentru mai multe sfaturi utile si usor de aplicat, aboneaza-te la canalul nostru de YouTube. 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!