• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum iti Promovezi Afacerea Locala pe Internet - Vinzi Online cu Gomag si SmartBill

Ai un magazin fizic, dar iti doresti sa vinzi si online pe internet? Vrei sa iti promovezi afacerea locala in online? In acest video iti arat fiecare aspect pe care sa-l iei in calcul cand incepi sa vinzi online. Vezi cum te ajuta in acest sens Gomag si SmartBill. Urmareste video-ul pe care l-am realizat impreuna cu Cristina Boartes, customer experience manager SmartBill, Ioana Balaj, client manager Gomag si Mircea Capatina, cofondator SmartBill.
Gratuit
Gomag
Cum iti Promovezi Afacerea Locala pe Internet - Vinzi Online cu Gomag si SmartBill-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Cel mai folosit soft de facturare si gestiune https://smartbill.ro/

Casual Formula (planul de business)

Costuri: costuri strict pentru online - domeniu, hosting, certificat SSL, platforma (magazin la cheie?), marketing;

Analiza pietei: statistici de piata generale, clienti (cine e audienta?), concurenti, statistici legate de nisa/consum;

Strategie: activitati cheie, relatii cu clientii, marketing, brand; USP (Analiza SWOT): puncte tari, puncte slabe, oportunitati, riscuri/amenintari;

Analiza produs: caracteristici, beneficii, avantaje, stil de viata creat;

Logistica: parteneri cheie, metoda de stoc, livrare, externalizarea proceselor.

Un magazin online inseamna afacerea ta, produsele pe care vrei sa le vinzi, serviciile adaugate, platforma si partea de marketing.

Ce este platforma de eCommerce: este parte din business-ul tau, este punctul de desfacere pentru produsele tale si centrul de referinta pentru clienti si echipa. Avantajul de a vinde acum in online este faptul ca intri pe o piata mare, cu milioane de oameni care cumpara online. Apoi, in online ai acces la date. Poti sa vezi ce campanii de marketing fac alte magazine, care sunt produsele lor vedeta, daca clientii sunt multumiti sau nemultumiti. Dupa ce testezi si vezi ce functioneaza, poti sa scalezi, sa-ti maresti bugetele de marketing si sa obtii mai multe vanzari. Provocarea clientului: de ce cumpara oamenii online si cum ajung la produsele tale: Clientul are o problema → te intalneste pe tine → il ghidezi spre o solutie → il indemni sa faca o actiune (call to action) → clientul isi rezolva problema.

Cum se creeaza o gestiune in SmartBill si cum se face importul de stoc initial

Poti testa gratuit SmartBill timp de 30 de zile pe www.smartbill.ro. In cele 30 de zile vei primi acelasi tip de suport ca si cei cu abonament platit. In contul tau acceseaza sectiunea Nomenclatoare → Gestiuni ca sa creezi gestiunea din care faci vanzarea. Denumesti gestiunea, selectezi tipul de gestiune pe care ti-l doresti (cantitativ valorica sau global valorica) si dai click pe “Adauga gestiune”. Urmatorul pas este sa faci un import de stoc initial dupa care poti deja sa dai drumul la vanzari.

Cum se face legatura dintre magazinul tau Gomag si SmartBill

Intre Gomag si SmartBill exista o integrare, iar informatiile cu privire la stocuri se sincronizeaza automat. Pentru aceasta sincronizare, trebuie sa existe coduri identice ale produselor atat in SmartBill, cat si in Gomag. Aplicatia SmartBill din platforma Gomag trebuie configurata cu informatiile pe care le ai in contul de SmartBill: username-ul, token-ul aferent SmartBill si CIF-ul firmei. Dai click pe butonul “Obtinere serii din SmartBill” si preiei gratuit seriile pentru facturi. Denumirea gestiunii din SmartBill trebuie sa fie la fel cu cea pe care o completezi in platforma Gomag ca sa creezi sincronizarea intre stocuri. De asemenea, trebuie sa completezi categoriile din care fac parte produsele pe care le ai in gestiunea SmartBill, sa adaugi imagini si sa efectuezi importul de produse in Gomag. Astfel, vei avea aceleasi produse din gestiunea SmartBill si in platforma Gomag.

Pregateste campaniile pentru clientul tau: vezi cine este clientul tinta, care sunt ocupatiile lui, ce pasiuni are, unde locuieste, ce venituri are. Aceste informatii te vor ajuta sa creezi mesajele din campaniile pe care le faci, sa-ti alegi canalele de promovare. Ce canale de marketing folosesti: prin ce canale doresc clientii tai sa comunicati?; cum ajungi la ei acum?; cum sunt integrate canalele tale?; care functioneaza cel mai bine?; cum le integrezi cu rutina, obiceiurile clientilor?. Daca te-ai hotarat sa vinzi online, aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si asculta mai multe sfaturi de la experti in eCommerce care te vor ajuta sa-ti cresti vanzarile.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!